Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλογηράτου Ζαχαρούλα
dc.contributor.authorΑλευρίδης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-03-22T08:45:20Z
dc.date.available2023-03-22T08:45:20Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3230
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια να σκιαγραφηθεί ο όρος εκπαίδευση αλλά και να αναλυθεί η σπουδαιότητά της, η αναγκαιότητά της καθώς ο σκοπός της. Έπειτα, θα αναλυθεί η έννοια της εξ αποστάσεως και της διά ζώσης εκπαίδευσης, θα αναλυθούν τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα των δύο αυτών μεθόδων διδασκαλίας, θα πραγματοποιηθεί μια σύγκριση ανάμεσα τους αναφορικά με το ποιο από τα δύο διευκολύνει την εκπαιδευτική διαδικασία. Στο δεύτερο μέρος με την βοήθεια του ερωτηματολογίου πραγματοποιείται η έρευνα, με σκοπό να καταγραφούν οι απόψεις των φοιτητών/τριών που φοιτούν σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εξ αποστάσεως και την δια ζώσης εκπαίδευση και τέλος, θα γίνει η ερμηνεία των αποτελεσμάτων της έρευνας με τα σχετικά συμπεράσματα.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικήςen_US
dc.subjectΕξ’ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΜεθοδολογία έρευναςen_US
dc.titleΔια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση μία καταγραφή της γνώμης των φοιτητώνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record