Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχάλας Άγγελος
dc.contributor.authorΑλεξίου, Όλγα - Μαρία
dc.date.accessioned2023-03-29T12:02:08Z
dc.date.available2023-03-29T12:02:08Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3263
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, παρουσιάζονται οι στάσεις και οι αντιλήψεις ειδικών εκπαιδευτικών αναφορικά με τις Τ.Π.Ε. σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ. Η ΔΕΠ-Υ αποτελεί μια αρκετά σύνθετη διαταραχή η οποία απαιτεί εξειδικευμένες μεθόδους και στρατηγικές για τη σωστή και έγκαιρη αντιμετώπισή της. Παράλληλα, οι Τ.Π.Ε., ένα όχι και τόσο νέο εργαλείο που όμως έχει καθυστερήσει αρκετά να ενταχθεί στη μαθησιακή διαδικασία. Επτά ειδικοί εκπαιδευτικοί μοιράζονται τις αντιλήψεις και τις στάσεις τους αναφορικά με τη χρήση των Τ.Π.Ε. σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ. Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν αρκετή εξοικείωση με τις Τ.Π.Ε. και τις θεωρούν ένα αρκετά χρήσιμο και πολύτιμο εργαλείο ειδικά για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ. Βέβαια, ένα μεγάλο πρόβλημα που μαστίζει την Ελληνική πραγματικότητα είναι η έλλειψη υποδομών, όπως και τα ελάχιστα πρακτικά σεμινάρια που πραγματοποιούνται για τους εκπαιδευτικούς. The below thesis analyses the attitudes and perceptions of special teachers regarding ICT in children with ADHD. ADHD is a quite complex disorder that requires specialized methods and strategies for its correct and timely treatment. Meanwhile, opposite to common belief in Greece, ICT has long existed and been implemented, however, its integration into the learning process came later. Seven special educators share their perceptions and attitudes regarding the use of ICT in children with ADHD. The teachers that participated in the research mentioned have enough familiarity with ICT. ICT is considered a quite useful and valuable tool, especially for students with ADHD. That said, the lack of infrastructure as well as the lack of practical seminars held for teachers are currently plaguing the Greek educational system and are thoroughly mentioned in this paper.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectΕκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectΣτάσειςen_US
dc.subjectΑντιλήψειςen_US
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)en_US
dc.subjectΔιαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)en_US
dc.subjectΜαθητέςen_US
dc.subjectΣχολείοen_US
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) σε παιδιά σχολικής ηλικίας με ΔΕΠ-Υen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record