Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Παλαιγεωργίου Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαμαρίνα, Αικατερίνη
dc.contributor.otherΒ΄βαθμολογητής: Λεμονίδης Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2016-07-12T08:22:35Z
dc.date.available2016-07-12T08:22:35Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.other424 ΚΑΜ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/327
dc.description.abstractΗ σύγχρονη εποχή, χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, η οποία έχει εισβάλει ολοκληρωτικά στη ζωή μας και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα την καθημερινότητά μας, τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε αλλά συγχρόνως και τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε. Ενώ λοιπόν, οι νέες τεχνολογίες εκπληρώνουν καθημερινά την υπόσχεσή τους για βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, τα tablet καλούνται να ακολουθήσουν αυτή τη τροχιά μέσω των εκπαιδευτικών δυνατοτήτων που δύνανται να προσφέρουν. Επειδή όμως, η έρευνα στην Ελλάδα για την εκπαιδευτική αξιοποίηση του tablet σε εξωσχολικό περιβάλλον βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, εμείς, μέσω της παρούσας έρευνας, θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε τον τρόπο αξιοποίησης του tablet από τα παιδιά του δημοτικού στην καθημερινότητα και τον ελεύθερό τους χρόνο. Η διερεύνηση αυτή δεν θα πραγματοποιηθεί από την οπτική πλευρά των παιδιών, όπως άλλωστε θα περίμενε κάποιος, αλλά από την οπτική πλευρά των γονέων και από τον τρόπο που οι ίδιοι βιώνουν την καθημερινότητα των παιδιών τους. Στην έρευνα λοιπόν, συμμετείχαν συνολικά πενήντα τέσσερεις γονείς. Μοναδικό κριτήριο επιλογής τους ήταν η φοίτηση των παιδιών τους σε μία από τις έξι τάξεις του δημοτικού σχολείο και φυσικά να διαθέτουν tablet. Η διαδικασία της έρευνας εκτυλίχθηκε σε δύο διαστήματα. Στο πρώτο διάστημα οι γονείς κλήθηκαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις της φοιτήτριας, στα πλαίσια της προφορικής ατομικής συνέντευξης, ενώ στο δεύτερο διάστημα κλήθηκαν να συμπληρώσουν ατομικά το ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να προσπαθήσουμε ν’ αποσαφηνίσουμε το βαθμό εκπαιδευτικής αξιοποίησης του tablet στο εξωσχολικό περιβάλλον, αλλά συγχρόνως να διερευνήσουμε τις αντιλήψεις και τη γενικότερη στάση που υιοθετούν οι γονείς ως προς την καθημερινή ενασχόληση των παιδιών τους με το tablet και με τη πιθανή εισαγωγή του στο σχολικό περιβάλλον. Contemporary times, are characterized by the rapid technological advancement, which has intruded completely in our lives and affects directly or indirectly our everyday routine, the way in which we interact but at the same time the way in which we learn. Thus, while new technologies fulfill their promise for the improvement of the learning process, tablets need to follow this track through educational opportunities that can be offered. However, as research in Greece for the educational development of tablets in extracurricular environment is still in premature phase, we will try, through this research, to examine the way that elementary school students use tablets in their everyday lives. This observation will not be accomplished by the children’ s point of view, as it would be expected, but from the parents point of view and by how they face their children’s everyday life. In this research fifty four parents participated, and the criterion was for their children to attend one of the six primary school grades and of course to have a tablet. The research was divided in two parts: firstly the parents were asked to answer the researcher’ s questions, during an oral interview, and secondly they were asked to complete the questionnaire that was given to them. The aim of the observation is to clarify the educational use o f tablets in the extracurricular environment, and also to examine the parents’ perspective towards the everyday engagement of their children with tablets and their possible introduction in the school environment.el_GR
dc.format.extent89 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel_GR
dc.subjectTabletsel_GR
dc.subjectΕκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΣχολική τάξηel_GR
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική αξιοποίησηel_GR
dc.subjectNew technologiesel_GR
dc.subjectEducationel_GR
dc.subjectClassroomel_GR
dc.subjectPrimary Schoolel_GR
dc.subjectEducational approachel_GR
dc.titleΗ εκπαιδευτική αξιοποίηση του tablet σε εξωσχολικό περιβάλλονel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record