Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια Καθηγήτρια: Τσακιρίδου Ελένη
dc.contributor.authorΓκουντελίτσα, Αικατερίνη
dc.contributor.otherΒ΄βαθμολογητής: Κωτόπουλος Η. Τριαντάφυλλος
dc.date.accessioned2016-07-12T08:29:58Z
dc.date.available2016-07-12T08:29:58Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.other438 ΓΚΟ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/328
dc.description.abstractΜέσω της παρούσας μελέτης διερευνήθηκε η σχέση των εκπαιδευτικών με την ανάγνωση και το βιβλίο καθώς και η επίδρασή τους στον τρόπο διδασκαλίας τους. Οι εκπαιδευτικοί απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο καταγράφθηκε η στάση τους ως προς το διάβασμα, αν προτιμούν την ανάγνωση ως δραστηριότητα στον ελεύθερό τους χρόνο και τι είδους εκπαιδευτικές στρατηγικές χρησιμοποιούν στις τάξεις τους. Τα αποτελέσματα δείχνουν: (1) αν και οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί έχουν μία θετική στάση ως προς την ανάγνωση, πολύ μικρό ποσοστό την προτιμά σε καθημερινή βάση, (2) οι εκπαιδευτικοί δεν χρησιμοποιούν συχνά εκπαιδευτικές στρατηγικές πάνω στο διδακτικό κομμάτι προκειμένου να ενισχυθεί η σχέση του μαθητή - αναγνώστη με το βιβλίο, (3) εκπαιδευτικοί, οι οποίοι διαβάζουν για ευχαρίστηση, χρησιμοποιούν σύγχρονες εκπαιδευτικές στρατηγικές τονίζοντας το αίσθημα της ομαδικότητας και της ελεύθερης επιλογής, (4) όλοι οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να χρησιμοποιούν ευχάριστες τακτικές όταν προσπαθούν να φέρουν κοντά τα παιδιά με την ανάγνωση. Through this study we investigated the relationship between teachers, reading and the book as well as their effect on the way they are teaching. Teachers answered a questionnaire through which was recorded their attitude towards reading, if they prefer reading as a free time activity and what kind of instructional strategies they use in their classes. The results show: (1) although most teachers have a positive attitude towards reading, a very small percentage prefers to read in a daily basis, (2) teachers do not often use instructional strategies while teaching to enhance the relationship student - reader with the book, (3) teachers who read for pleasure, use modern educational strategies emphasizing the feeling of teamwork and freedom of choice, (4) all teachers try to use pleasant tactics when trying to bring children with the reading together.el_GR
dc.format.extent95 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΦιλαναγνωσίαel_GR
dc.subjectΣτάση απέναντι στο διάβασμαel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικές στρατηγικέςel_GR
dc.subjectΣυνήθειες διαβάσματος εκπαιδευτικούel_GR
dc.subjectLove of readingel_GR
dc.subjectAttitude towards readingel_GR
dc.subjectInstructional strategiesel_GR
dc.subjectTeachers reading habitsel_GR
dc.titleΗ φιλαναγνωσία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: διερεύνηση της επίδρασης της στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της διδασκαλίας της λογοτεχνίαςel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record