dc.contributor.advisor | Επόπτρια Καθηγήτρια: Τσακιρίδου Ελένη | |
dc.contributor.author | Γκουντελίτσα, Αικατερίνη | |
dc.contributor.other | Β΄βαθμολογητής: Κωτόπουλος Η. Τριαντάφυλλος | |
dc.date.accessioned | 2016-07-12T08:29:58Z | |
dc.date.available | 2016-07-12T08:29:58Z | |
dc.date.issued | 2016-06 | |
dc.identifier.other | 438 ΓΚΟ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/328 | |
dc.description.abstract | Μέσω της παρούσας μελέτης διερευνήθηκε η σχέση των εκπαιδευτικών με την ανάγνωση και το βιβλίο καθώς και η επίδρασή τους στον τρόπο διδασκαλίας τους. Οι εκπαιδευτικοί απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο καταγράφθηκε η στάση τους ως προς το διάβασμα, αν προτιμούν την ανάγνωση ως δραστηριότητα στον ελεύθερό τους χρόνο και τι είδους εκπαιδευτικές στρατηγικές χρησιμοποιούν στις τάξεις τους. Τα αποτελέσματα δείχνουν: (1) αν και οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί έχουν μία θετική στάση ως προς την ανάγνωση, πολύ μικρό ποσοστό την προτιμά σε καθημερινή βάση, (2) οι εκπαιδευτικοί δεν χρησιμοποιούν συχνά εκπαιδευτικές στρατηγικές πάνω στο διδακτικό κομμάτι προκειμένου να ενισχυθεί η σχέση του μαθητή - αναγνώστη με το βιβλίο, (3) εκπαιδευτικοί, οι οποίοι διαβάζουν για ευχαρίστηση, χρησιμοποιούν σύγχρονες εκπαιδευτικές στρατηγικές τονίζοντας το αίσθημα της ομαδικότητας και της ελεύθερης επιλογής, (4) όλοι οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να χρησιμοποιούν ευχάριστες τακτικές όταν προσπαθούν να φέρουν κοντά τα παιδιά με την ανάγνωση.
Through this study we investigated the relationship between teachers, reading and the book as well as their effect on the way they are teaching. Teachers answered a questionnaire through which was recorded their attitude towards reading, if they prefer reading as a free time activity and what kind of instructional strategies they use in their classes. The results show: (1) although most teachers have a positive attitude towards reading, a very small percentage prefers to read in a daily basis, (2) teachers do not often use instructional strategies while teaching to enhance the relationship student - reader with the book, (3) teachers who read for pleasure, use modern educational strategies emphasizing the feeling of teamwork and freedom of choice, (4) all teachers try to use pleasant tactics when trying to bring children with the reading together. | el_GR |
dc.format.extent | 95 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | el_GR |
dc.publisher | Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
dc.subject | Φιλαναγνωσία | el_GR |
dc.subject | Στάση απέναντι στο διάβασμα | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτικές στρατηγικές | el_GR |
dc.subject | Συνήθειες διαβάσματος εκπαιδευτικού | el_GR |
dc.subject | Love of reading | el_GR |
dc.subject | Attitude towards reading | el_GR |
dc.subject | Instructional strategies | el_GR |
dc.subject | Teachers reading habits | el_GR |
dc.title | Η φιλαναγνωσία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: διερεύνηση της επίδρασης της στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της διδασκαλίας της λογοτεχνίας | el_GR |
dc.type | πτυχιακή / διπλωματική εργασία | el_GR |