Show simple item record

dc.contributor.advisorΣακονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.advisorSakonidis, Charalampos
dc.contributor.authorΠολυχρόνης, Δημήτριος
dc.contributor.authorPolychronis, Dimitrios
dc.date.accessioned2023-04-11T08:40:57Z
dc.date.available2023-04-11T08:40:57Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3321
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα επιδιώκει να συνεισφέρει στην αξιοποίηση της κοινωνικο-πολιτικής θέασης των φαινομένων μάθησης και διδασκαλίας των μαθηματικών επικεντρώνοντας σε ένα ‘τοπίο’ της ελληνικής μαθηματικής εκπαίδευσης με διακριτά κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Ειδικότερα, τα υπό διερεύνηση ερωτήματα εστιάζουν στην επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν μαθηματικά και προέρχονται από τη Μουσουλμανική Μειονότητα που ζει στην περιοχή της Δυτικής Θράκης, αντλώντας από θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις ευαισθητοποιημένες σε κοινωνικά, πολιτισμικά και πολιτικά ζητήματα εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Για τους σκοπούς της έρευνας αξιοποιήθηκαν αφηγήσεις που προσφέρθηκαν από επαγγελματίες εκπαιδευτικούς της μειονότητας και αποτυπώνουν τις προσωπικές διαδρομές συγκρότησης της σχέσης τους με τα μαθηματικά και τη μαθηματική εκπαίδευση τόσο στο στάδιο της σχολικής τους πορείας όσο και σε αυτό της επαγγελματικής τους ανάπτυξης, τόσο στο στάδιο της αρχικής τους εκπαίδευσης όσο και στο πεδίο άσκησης του διδακτικού του έργου στα μαθηματικά. ____________________________________________________________________ The present study seeks to contribute to the utilization of the socio-political view of the phenomena of learning and teaching mathematics by focusing on a local ‘landscape’ of Greek mathematics education with distinct social and cultural characteristics. In particular, the questions under study focus on the professional identity of the teachers who teach mathematics and come from the Muslim Minority living in the region of Western Thrace, drawing from theoretical and research approaches responsible to social, cultural and political issues of education, which have been developed in recent years in the field of Mathematics Education. For the purposes of the research, narratives offered by professional minority teachers were used and capture the personal paths of building their relationship with mathematics and mathematics education both at the stage of their schooling and at that of their professional development, both at the stage of their attendance at pre-service teacher programs, and their in-service years.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκοινωνικοπολιτικές προσεγγίσειςen_US
dc.subjectεπαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectεπαγγελματική ταυτότηταen_US
dc.subjectμαθηματική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectμειονότητα της Θράκηςen_US
dc.subjectprofessional identityen_US
dc.subjectmathematics educationen_US
dc.subjectminority of Thraceen_US
dc.subjectteachers’ professional developmenten_US
dc.subjectsociopolitical aspectsen_US
dc.titleΗ Επαγγελματική Ταυτότητα στη Μαθηματική Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που προέρχονται από τη Μειονότητα της Θράκηςen_US
dc.title.alternativeProfessional Indentity in Mathematics Education of teachers who come from the minority of Thraceen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record