dc.contributor.advisor | Σακονίδης, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.advisor | Sakonidis, Charalampos | |
dc.contributor.author | Πολυχρόνης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Polychronis, Dimitrios | |
dc.date.accessioned | 2023-04-11T08:40:57Z | |
dc.date.available | 2023-04-11T08:40:57Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3321 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να συνεισφέρει στην αξιοποίηση της κοινωνικο-πολιτικής
θέασης των φαινομένων μάθησης και διδασκαλίας των μαθηματικών επικεντρώνοντας σε ένα
‘τοπίο’ της ελληνικής μαθηματικής εκπαίδευσης με διακριτά κοινωνικά και πολιτισμικά
χαρακτηριστικά. Ειδικότερα, τα υπό διερεύνηση ερωτήματα εστιάζουν στην επαγγελματική
ταυτότητα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν μαθηματικά και προέρχονται από τη
Μουσουλμανική Μειονότητα που ζει στην περιοχή της Δυτικής Θράκης, αντλώντας από
θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις ευαισθητοποιημένες σε κοινωνικά, πολιτισμικά και
πολιτικά ζητήματα εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της
Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Για τους σκοπούς της έρευνας αξιοποιήθηκαν αφηγήσεις που
προσφέρθηκαν από επαγγελματίες εκπαιδευτικούς της μειονότητας και αποτυπώνουν τις
προσωπικές διαδρομές συγκρότησης της σχέσης τους με τα μαθηματικά και τη μαθηματική
εκπαίδευση τόσο στο στάδιο της σχολικής τους πορείας όσο και σε αυτό της επαγγελματικής τους
ανάπτυξης, τόσο στο στάδιο της αρχικής τους εκπαίδευσης όσο και στο πεδίο άσκησης του
διδακτικού του έργου στα μαθηματικά.
____________________________________________________________________
The present study seeks to contribute to the utilization of the socio-political view of the
phenomena of learning and teaching mathematics by focusing on a local ‘landscape’ of Greek
mathematics education with distinct social and cultural characteristics. In particular, the questions
under study focus on the professional identity of the teachers who teach mathematics and come
from the Muslim Minority living in the region of Western Thrace, drawing from theoretical and
research approaches responsible to social, cultural and political issues of education, which have
been developed in recent years in the field of Mathematics Education. For the purposes of the
research, narratives offered by professional minority teachers were used and capture the personal
paths of building their relationship with mathematics and mathematics education both at the stage
of their schooling and at that of their professional development, both at the stage of their attendance
at pre-service teacher programs, and their in-service years. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | κοινωνικοπολιτικές προσεγγίσεις | en_US |
dc.subject | επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών | en_US |
dc.subject | επαγγελματική ταυτότητα | en_US |
dc.subject | μαθηματική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | μειονότητα της Θράκης | en_US |
dc.subject | professional identity | en_US |
dc.subject | mathematics education | en_US |
dc.subject | minority of Thrace | en_US |
dc.subject | teachers’ professional development | en_US |
dc.subject | sociopolitical aspects | en_US |
dc.title | Η Επαγγελματική Ταυτότητα στη Μαθηματική Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που προέρχονται από τη Μειονότητα της Θράκης | en_US |
dc.title.alternative | Professional Indentity in Mathematics Education of teachers who come from the minority of Thrace | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |