Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΦιλιππίδη, Μαρία
dc.contributor.authorFilippidi, Maria
dc.date.accessioned2023-05-09T08:41:57Z
dc.date.available2023-05-09T08:41:57Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3541
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο της την καταγραφή των δεξιοτήτων που χρησιμοποιούν οι μαθητές, που φοιτούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, κατά την διαδικασία μάθησης της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε δίγλωσσα περιβάλλοντα στη Γερμανία, καθώς και την καταγραφή των δυσκολιών που προκύπτουν από την εκμάθηση την ελληνικής. Η εργασία χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη, στο θεωρητικό και στο ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος συναντούμε τρία βασικά κεφάλαια. Τα πρώτο αφορά την διγλωσσία, στη συνέχεια το δεύτερο κεφάλαιο σχετίζεται με τις στρατηγικές γλωσσικής εκμάθησης της δεύτερης ξένης γλώσσας και τέλος το τρίτο κεφάλαιο πραγματεύεται την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη Γερμανία. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 69 μαθητές σε ελληνικό σχολείο στην Γερμανία με σκοπό την καταγραφή των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται κατά την παραγωγή και κατανόηση του γραπτού και του προφορικού λόγου. Στην έρευνα επίσης συμμετείχαν 2 εκπαιδευτικοί του σχολείου που κλήθηκαν να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες που εφαρμόζουν για την βελτίωση των μαθητών τους στην επικοινωνία, την γραφή και την ανάγνωση. Τέλος, παραθέτονται τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία συμπληρώνουν την βιβλιογραφική ανασκόπηση καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα ______________________________________________________________________________ The aim of the thesis is to record the skills used by the students, who attend Primary Education, during the process of learning Greek as a second foreign language in bilingual environments in Germany, as well as to record the difficulties arising from learning the Greek. The work is divided into two main parts, the theoretical and the research. In the first part we find three main chapters. The first concerns bilingualism, then the second chapter is related to the language learning strategies of the second foreign language and finally the third chapter deals with the teaching of the Greek language in Germany. The second part of the paper presents the research, which was carried out on 69 students in a Greek school in Germany in order to record the strategies used during the production and understanding of written and spoken language. The research also involved 2 teachers of the school who were asked to answer some questions about the procedures they apply to improve their students' communication, writing and reading. Finally, the results of the research are listed which complement the literature review as well as suggestions for future researchen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectδιγλωσσίαen_US
dc.subjectστρατηγικέςen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectbilingualismen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.titleΔιερεύνηση των στρατηγικών εκμάθησης της Ελληνικής σε δίγλωσσα περιβάλλοντα στην Γερμανίαen_US
dc.title.alternativeInvestigation strategies for learning Greek in a bilingual environment in Germanyen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record