dc.contributor.author | Ρίζος, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2016-07-14T06:56:39Z | |
dc.date.available | 2016-07-14T06:56:39Z | |
dc.date.issued | 2016-05 | |
dc.identifier.other | 410 ΡΙΖ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/356 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία ερευνά το ζήτημα της δημιουργίας διδακτικής σειράς με αξιοποίηση διδακτικών πηγών σχετικά με την εύρεση του Εμβαδού και των Γεωμετρικών Χώρων Εργασίας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται ιστορικές πληροφορίες για τον τρόπο υπολογισμού του εμβαδού με γνώμονα τη μελέτη διαφόρων πολιτισμών. Ακολουθεί ανάλυση του τρόπου χρήσης της ιστορίας των μαθηματικών στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αποτίμηση της έννοιας του εμβαδού όπως αυτή προτείνεται προς διδασκαλία στα σχολικά εγχειρίδια του Δημοτικού σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Εν συνεχεία επιχειρείται ο συσχετισμός αρχαίων προβλημάτων υπολογισμού εμβαδού με την αντίστοιχη προσέγγιση των σχολικών εγχειριδίων. Το τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αυτής προσεγγίζει τη χρήση των Γεωμετρικών Χώρων Εργασίας για την επίλυση προβλημάτων υπολογισμού εμβαδού. | el_GR |
dc.format.extent | 77 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | el_GR |
dc.publisher | Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
dc.subject | Εμβαδόν | el_GR |
dc.subject | Αναλυτικό Πρόγραμμα | el_GR |
dc.subject | Ιστορία των μαθηματικών | el_GR |
dc.subject | Αρχαία προβλήματα | el_GR |
dc.subject | Γεωμετρικός χώρος εργασίας | el_GR |
dc.subject | Curriculum | el_GR |
dc.subject | History of mathematics | el_GR |
dc.subject | Geometric workspace | el_GR |
dc.subject | Ancient problems | el_GR |
dc.subject | Area | el_GR |
dc.title | Εύρεση εμβαδού και γεωμετρικοί χώροι εργασίας: δημιουργία διδακτικής σειράς με αξιοποίηση ιστορικών πηγών | el_GR |
dc.type | πτυχιακή / διπλωματική εργασία | el_GR |