Show simple item record

dc.contributor.authorΡίζος, Ιωάννης
dc.date.accessioned2016-07-14T06:56:39Z
dc.date.available2016-07-14T06:56:39Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.other410 ΡΙΖ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/356
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ερευνά το ζήτημα της δημιουργίας διδακτικής σειράς με αξιοποίηση διδακτικών πηγών σχετικά με την εύρεση του Εμβαδού και των Γεωμετρικών Χώρων Εργασίας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται ιστορικές πληροφορίες για τον τρόπο υπολογισμού του εμβαδού με γνώμονα τη μελέτη διαφόρων πολιτισμών. Ακολουθεί ανάλυση του τρόπου χρήσης της ιστορίας των μαθηματικών στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αποτίμηση της έννοιας του εμβαδού όπως αυτή προτείνεται προς διδασκαλία στα σχολικά εγχειρίδια του Δημοτικού σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Εν συνεχεία επιχειρείται ο συσχετισμός αρχαίων προβλημάτων υπολογισμού εμβαδού με την αντίστοιχη προσέγγιση των σχολικών εγχειριδίων. Το τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αυτής προσεγγίζει τη χρήση των Γεωμετρικών Χώρων Εργασίας για την επίλυση προβλημάτων υπολογισμού εμβαδού.el_GR
dc.format.extent77 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΕμβαδόνel_GR
dc.subjectΑναλυτικό Πρόγραμμαel_GR
dc.subjectΙστορία των μαθηματικώνel_GR
dc.subjectΑρχαία προβλήματαel_GR
dc.subjectΓεωμετρικός χώρος εργασίαςel_GR
dc.subjectCurriculumel_GR
dc.subjectHistory of mathematicsel_GR
dc.subjectGeometric workspaceel_GR
dc.subjectAncient problemsel_GR
dc.subjectAreael_GR
dc.titleΕύρεση εμβαδού και γεωμετρικοί χώροι εργασίας: δημιουργία διδακτικής σειράς με αξιοποίηση ιστορικών πηγώνel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record