dc.contributor.advisor | Βάσιου, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Σιδηροπούλου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Sidiropoulou, Maria | |
dc.date.accessioned | 2023-05-31T09:56:42Z | |
dc.date.available | 2023-05-31T09:56:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3590 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Οι έρευνες για τη συναισθηματική νοημοσύνη και το συναίσθημα, παρόλο που έχουν
σημαντικά ευρήματα, είναι περιορισμένες, πόσο μάλλον όταν αυτές επικεντρώνονται
στους εκπαιδευτικούς. Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η μελέτη της
συναισθηματικής νοημοσύνης και του συναισθήματος των εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και η διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης. Οι
συμμετέχοντες ήταν 405 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και κλήθηκαν να
απαντήσουν ένα ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικής μορφής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι
οι τέσσερις ικανότητες της συναισθηματικής νοημοσύνης (κατανόηση συναισθημάτων
εαυτού, αναγνώριση συναισθημάτων άλλων, χρήση συναισθημάτων και ρύθμιση
συναισθημάτων) συσχετίζονται θετικά με το συναίσθημα της ευχαρίστησης και
αρνητικά με τα συναισθήματα του θυμού και του άγχους. Η εργασία αυτή θα συμβάλει
στον εμπλουτισμό ήδη υπαρχουσών ερευνών και θα προσφέρει νέα ευρήματα για τη
συναισθηματική νοημοσύνη και το συναίσθημα των εκπαιδευτικών
_________________________________________________________________________
Although there are important findings about emotional intelligence and emotion, the
studies about them are limited, especially when they focus on teachers. The aim of this
research paper is to study the emotional intelligence and emotion of primary education
teachers and to investigate the correlation between them. The participants were 405
primary school teachers and they were asked to answer an electronic questionnaire.
Results showed that the four abilities of emotional intelligence (self-emotion appraisal,
other’s emotion appraisal, uses of emotion and regulation of emotion) are positive
correlated with the emotion of enjoyment and negatively correlated with the emotions
of anger and anxiety. This work will contribute to the enrichment of already existing
studies and provide new findings on teacher’s emotional intelligence and emotion. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών | en_US |
dc.subject | συναίσθημα εκπαιδευτικών | en_US |
dc.subject | κατανόηση συναισθημάτων εαυτού | en_US |
dc.subject | αναγνώριση συναισθημάτων | en_US |
dc.subject | teacher’s emotion | en_US |
dc.subject | self-emotion appraisa | en_US |
dc.subject | other’s emotion appraisal | en_US |
dc.title | «Συναισθηματική Νοημοσύνη και Συναίσθημα Εκπαιδευτικών | en_US |
dc.title.alternative | Emotional Intelligence and Teachers Emotion | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |