Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΣιδηροπούλου, Μαρία
dc.contributor.authorSidiropoulou, Maria
dc.date.accessioned2023-05-31T09:56:42Z
dc.date.available2023-05-31T09:56:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3590
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΟι έρευνες για τη συναισθηματική νοημοσύνη και το συναίσθημα, παρόλο που έχουν σημαντικά ευρήματα, είναι περιορισμένες, πόσο μάλλον όταν αυτές επικεντρώνονται στους εκπαιδευτικούς. Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η μελέτη της συναισθηματικής νοημοσύνης και του συναισθήματος των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και η διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης. Οι συμμετέχοντες ήταν 405 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και κλήθηκαν να απαντήσουν ένα ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικής μορφής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι τέσσερις ικανότητες της συναισθηματικής νοημοσύνης (κατανόηση συναισθημάτων εαυτού, αναγνώριση συναισθημάτων άλλων, χρήση συναισθημάτων και ρύθμιση συναισθημάτων) συσχετίζονται θετικά με το συναίσθημα της ευχαρίστησης και αρνητικά με τα συναισθήματα του θυμού και του άγχους. Η εργασία αυτή θα συμβάλει στον εμπλουτισμό ήδη υπαρχουσών ερευνών και θα προσφέρει νέα ευρήματα για τη συναισθηματική νοημοσύνη και το συναίσθημα των εκπαιδευτικών _________________________________________________________________________ Although there are important findings about emotional intelligence and emotion, the studies about them are limited, especially when they focus on teachers. The aim of this research paper is to study the emotional intelligence and emotion of primary education teachers and to investigate the correlation between them. The participants were 405 primary school teachers and they were asked to answer an electronic questionnaire. Results showed that the four abilities of emotional intelligence (self-emotion appraisal, other’s emotion appraisal, uses of emotion and regulation of emotion) are positive correlated with the emotion of enjoyment and negatively correlated with the emotions of anger and anxiety. This work will contribute to the enrichment of already existing studies and provide new findings on teacher’s emotional intelligence and emotion.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectσυναίσθημα εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectκατανόηση συναισθημάτων εαυτούen_US
dc.subjectαναγνώριση συναισθημάτωνen_US
dc.subjectteacher’s emotionen_US
dc.subjectself-emotion appraisaen_US
dc.subjectother’s emotion appraisalen_US
dc.title«Συναισθηματική Νοημοσύνη και Συναίσθημα Εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeEmotional Intelligence and Teachers Emotionen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record