Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρεοπούλου, Αθανασία
dc.contributor.authorΜπάτσιου, Φωτεινή
dc.contributor.authorBatsiou, Foteini
dc.date.accessioned2023-06-12T07:52:08Z
dc.date.available2023-06-12T07:52:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3601
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία συνδυάζοντας ποσοτικές μεθόδους αξιολόγησης και ποιοτικές διαδικασίες ανάλυσης λαθών διερευνά την ορθογραφική ικανότητα δύο μαθητών της Γ’ Δημοτικού, με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται το ζήτημα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και συγκριμένα της δυσορθογραφίας. Βασική της επιδίωξη είναι η διερεύνηση της επίδρασης αποτελεσματικών διδακτικών παρεμβάσεων για την ενίσχυση και βελτίωση της ορθογραφικής ικανότητας. Το σύνολο των διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα κατά τη διαδικασία της ορθογραφίας, εκτός από την ορθογραφική γνώση, περιλαμβάνει και ένα σύνολο ορθογραφικών κανόνων που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Το ελληνικό γλωσσικό σύστημα εξαιτίας της εγγενής δυσκολίας που έχει με τα φωνήματα να είναι λιγότερα από τα γραφήματα δημιουργεί πολλές δυσκολίες στον ορθογραφημένο γραπτό λόγο. Για τη μέτρηση των επιδόσεών των δύο μαθητών χρησιμοποιήθηκε ένα διαγνωστικό τεστ μαθησιακών δυσκολιών και οι παρεμβάσεις που μεσολάβησαν σχεδιάστηκαν από την ερευνήτρια. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες παρουσιάζουν σημαντικά ελλείμματα στην γραφοφωνημική αντιστοίχιση στον γραπτό λόγο και πραγματοποιούν πολλά ορθογραφικά λάθη ___________________________________________________________________________ The present study combines quantitative assessment methods and qualitative error analysis procedures to investigate the spelling ability of two third grade students with special educational needs. More specifically, it deals with the issue of Specific Learning Difficulties and comparatively dysorthography. Its main aim is to investigate the impact of effective teaching interventions to enhance and improve spelling ability. The set of processes that take place during the spelling process, in addition to spelling knowledge, includes a set of spelling rules that must be taken into account. The Greek language system, because of its inherent difficulty in having fewer phonemes than graphs, creates many difficulties in spelling the written word. A diagnostic test of learning difficulties was used to measure the performance of the two students and the interventions that were used were designed by the researcher. The results showed that students with Specific Learning Difficulties have significant deficits in graphophonemic matching in written language and make many spelling errors.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectδυσορθογραφίαen_US
dc.subjectορθογραφική ικανότηταen_US
dc.subjectποιοτική ανάλυση λαθώνen_US
dc.subjectdysorthographyen_US
dc.subjectspelling abilityen_US
dc.subjectqualitative error analysisen_US
dc.titleΔιδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της ορθογραφίας σε μαθητές της Γ΄ Δημοτικού με δυσορθογραφίαen_US
dc.title.alternativeTeaching intervention for the improvment of spelling in third grade students with disorthographyen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record