Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΠαπακωνσταντίνου, Αικατερίνη- Νεφέλη
dc.contributor.authorPapakonstantinou, Aikaterini- Nefeli
dc.date.accessioned2023-06-12T07:58:53Z
dc.date.available2023-06-12T07:58:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3602
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρακίνηση είναι ένα φαινόμενο, το οποίο έχει προβληματίσει αρκετούς ερευνητές, καθώς φανερώνει τη κατεύθυνση, προσήλωση αλλά και το βαθμό καταβολής προσπαθειών ενός ατόμου για την απόκτηση του επιθυμητού στόχου. Ειδικότερα, η θεωρία του αυτοπροσδιορισμού των Deci και Ryan εστιάζει στη μελέτη των τύπων εκδήλωσης παρακίνησης καθώς και την ικανοποίηση των βασικών ψυχολογικών αναγκών. Η Φυσική Αγωγή πέρα από τα πολύπλευρα οφέλη της, αποτελεί ταυτόχρονα περιβάλλον εκδήλωσης κινήτρων διαφόρων ειδών. Η παρούσα μελέτη ερευνά τα κίνητρα των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη συμμετοχή τους στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Συγκεκριμένα, η μελέτη στη επικεντρώθηκε στη θεωρία του Αυτοπροσδιορισμού για να διαπιστωθεί το είδος παρακίνησης των μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές/ριες είναι ως ένα βαθμό εσωτερικά παρακινημένοι ,ωστόσο δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από το μάθημα, ενώ μερικοί από αυτούς δεν διαθέτουν κίνητρα συμμετοχής. Συμπερασματικά, η πλειονότητα των μαθητών έχει εσωτερικά κίνητρα, των οποίων οι βασικές ανάγκες δεν έχουν πλήρως ικανοποιηθεί. __________________________________________________________________________ Motivation is a phenomenon, which has puzzled many researchers, as it shows the direction, dedication and the degree of efforts of a person to obtain the desired goal. In particular, Deci and Ryan's self-determination theory focuses on the study of the types of motivation manifestation as well as the satisfaction of basic psychological needs. Physical Education, in addition to its multifaceted benefits, is at the same time an environment for the manifestation of various kinds of motivation. The present study investigates the motivations of primary school students during their participation in the Physical Education course. The results of the research showed that the students are to some extent internally motivated, however, they are not completely satisfied with the course, while some of them lack motivation to participate. In conclusion, the majority of students are intrinsically motivated, whose basic needs have not been fully satisfieden_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectπαρακίνησηen_US
dc.subjectκίνητραen_US
dc.subjectαυτοπροσδιορισμόςen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectself-determinationen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.titleΗ θεωρία του αυτοπροσδιορισμού: παρακίνηση των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγήςen_US
dc.title.alternativeSelf-determination theory: students motivation on subject of Physical educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record