Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκιαούρη, Στεργιανή
dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorΒρυώνης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorVryonis, Panagiotis
dc.date.accessioned2023-06-12T10:18:32Z
dc.date.available2023-06-12T10:18:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3604
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία διαπραγματεύεται τα φαινόμενα παιδικής κακοποίησης και το πως οι εκπαιδευτικοί τα αναγνωρίζουν και τα αντιμετωπίζουν. Αρχικά δίνεται ο ορισμός της κακοποίησης καθώς και μια ιστορική αναδρομή για το φαινόμενο αυτό η οποία αρχίζει από την ανακάλυψη της μέχρι να έρθουμε στο σήμερα. Έπειτα χωρίζουμε τα 3 είδη κακοποίησης που υπάρχουν ( σωματική , συναισθηματική , σεξουαλική ) και δίνουμε τα βασικά χαρακτηριστικά τους, τους ορισμούς τους αλλά και μερικά σημάδια τα οποία χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για να τους βοηθήσουν να ξεχωρίσουν το κάθε είδος. Συνεχίζουμε με τα αίτια της κακοποίησης καθώς με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό το φαινόμενο στα παιδιά αλλά και στην ενήλικη τους ζωή. Τέλος αναφερόμαστε στο νομοθετικό πλαίσιο και την εξέλιξή του μέχρι το σήμερα αλλά και στην βοήθεια και στην στήριξη που παρέχετε στα παιδιά σε διεθνές, εθνικό αλλά και σε σχολικό επίπεδο μέσα από την ισχύουσα νομοθεσία _________________________________________________________________________ The presented research has as its main point the child abuse phenomenon as well as how the elementary school teachers become aware of it and handle it. Firstly we are referring to the definition of the child abuse and to the history recursion till we reach the meaning it has today. After that we are separating child abuse to its three categories ( physical, emotional, sexual) and we refer to their basic features , their definitions as well as some signs that each one of them has, in order for the school teachers to be able to tell them apart. Furthermore we are continuing with the causes that child abuse can have as well as the consequences it has both during and during their adult life. Last but not least we are examing the laws that are in place and how they evolved into the laws we currently have as well as how they help and support children in international, ethnic and school levelen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectπαιδική κακοποίησηen_US
dc.subjectΔημοτικόen_US
dc.subjectετοιμότηταen_US
dc.subjectreadinessen_US
dc.subjectchild abuseen_US
dc.subjectElementary school teachersen_US
dc.titleΔιερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ανίχνευση και τη διαχείριση περιστατικών παιδικής κακοποίησης.en_US
dc.title.alternativeResearch on the readiness of elementary school teachers regarding the detection and the management of child abuse incidents .en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record