dc.contributor.advisor | Γκιαούρη, Στεργιανή | |
dc.contributor.advisor | | |
dc.contributor.author | Βρυώνης, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Vryonis, Panagiotis | |
dc.date.accessioned | 2023-06-12T10:18:32Z | |
dc.date.available | 2023-06-12T10:18:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3604 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία διαπραγματεύεται τα φαινόμενα παιδικής
κακοποίησης και το πως οι εκπαιδευτικοί τα αναγνωρίζουν και τα αντιμετωπίζουν.
Αρχικά δίνεται ο ορισμός της κακοποίησης καθώς και μια ιστορική αναδρομή για το
φαινόμενο αυτό η οποία αρχίζει από την ανακάλυψη της μέχρι να έρθουμε στο σήμερα.
Έπειτα χωρίζουμε τα 3 είδη κακοποίησης που υπάρχουν ( σωματική , συναισθηματική
, σεξουαλική ) και δίνουμε τα βασικά χαρακτηριστικά τους, τους ορισμούς τους αλλά
και μερικά σημάδια τα οποία χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για να τους βοηθήσουν
να ξεχωρίσουν το κάθε είδος. Συνεχίζουμε με τα αίτια της κακοποίησης καθώς με τις
επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό το φαινόμενο στα παιδιά αλλά και στην ενήλικη
τους ζωή. Τέλος αναφερόμαστε στο νομοθετικό πλαίσιο και την εξέλιξή του μέχρι το
σήμερα αλλά και στην βοήθεια και στην στήριξη που παρέχετε στα παιδιά σε διεθνές,
εθνικό αλλά και σε σχολικό επίπεδο μέσα από την ισχύουσα νομοθεσία
_________________________________________________________________________
The presented research has as its main point the child abuse phenomenon as well as
how the elementary school teachers become aware of it and handle it. Firstly we are
referring to the definition of the child abuse and to the history recursion till we reach
the meaning it has today. After that we are separating child abuse to its three
categories ( physical, emotional, sexual) and we refer to their basic features , their
definitions as well as some signs that each one of them has, in order for the school
teachers to be able to tell them apart. Furthermore we are continuing with the causes
that child abuse can have as well as the consequences it has both during and during
their adult life. Last but not least we are examing the laws that are in place and how
they evolved into the laws we currently have as well as how they help and support
children in international, ethnic and school level | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών | en_US |
dc.subject | παιδική κακοποίηση | en_US |
dc.subject | Δημοτικό | en_US |
dc.subject | ετοιμότητα | en_US |
dc.subject | readiness | en_US |
dc.subject | child abuse | en_US |
dc.subject | Elementary school teachers | en_US |
dc.title | Διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ανίχνευση και τη διαχείριση περιστατικών παιδικής κακοποίησης. | en_US |
dc.title.alternative | Research on the readiness of elementary school teachers regarding the detection and the management of child abuse incidents . | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |