Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούνοβας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΒέμη, Όλγα
dc.contributor.authorVemi, Olga
dc.date.accessioned2023-06-22T09:26:31Z
dc.date.available2023-06-22T09:26:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3644
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣτην Ελλάδα το επάγγελμα του/ της εκπαιδευτικού, διαχρονικά προσέλκυε περισσότερες γυναίκες από ότι άντρες. Παρόμοια κατάσταση παρατηρείται να συμβαίνει και σήμερα μιας και οι γυναίκες αποτελούν την πλειοψηφία του προσωπικού των εκπαιδευτικών , κυρίως στις πρώτες σχολικές βαθμίδες. Παρά την συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών εκπαιδευτικών, η συμμετοχή τους σε θέσεις διοικητικές είναι φανερά χαμηλή. Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να γίνει αναφορά στην επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να διερευνηθούν τα αίτια τα οποία, ενδεχομένως, αναστέλλουν την εξέλιξη των γυναικών στον τομέα της εκπαίδευσης. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη τα οποία περιλαμβάνουν α) το θεωρητικό και β) το ερευνητικό κομμάτι. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε σχολικές μονάδες του νομού Αιτωλοακαρνανίας κατά το σχολικό έτος 2022- 2023 πριν τις νέες κρίσεις διευθυντών του έτους 2023. _____________________________________________________________________ In Greece, the teaching profession has always attracted more women than men. The same is observed to be happening today since women make up the majority of the teaching staff, especially in the first school grades. Despite the overwhelming majority of female teachers, their participation in administrative positions is clearly low. The purpose of this research is to refer to the professional development of Primary Education teachers and to investigate the causes that inhibit the development of women in the field of education. The work consists of two parts which include the theoretical part and the research part. The research was carried out in school units of the prefecture of Etoloakarnania during the school year 2022-2023 before the new principals' elections of the year 2023.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectεξέλιξηen_US
dc.subjectάνδραςen_US
dc.subjectγυναίκαen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectwomanen_US
dc.subjectmenen_US
dc.subjectwomenen_US
dc.titleΦύλο και Επαγγελματική Εξέλιξη των Εκπαιδευτικών: Ερευνητική εργασίαen_US
dc.title.alternativeGender and the professional development of teachers: A research studyen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record