dc.contributor.advisor | Μπούνοβας, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Βέμη, Όλγα | |
dc.contributor.author | Vemi, Olga | |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T09:26:31Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T09:26:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3644 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Στην Ελλάδα το επάγγελμα του/ της εκπαιδευτικού, διαχρονικά προσέλκυε
περισσότερες γυναίκες από ότι άντρες. Παρόμοια κατάσταση παρατηρείται να
συμβαίνει και σήμερα μιας και οι γυναίκες αποτελούν την πλειοψηφία του
προσωπικού των εκπαιδευτικών , κυρίως στις πρώτες σχολικές βαθμίδες. Παρά την
συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών εκπαιδευτικών, η συμμετοχή τους σε θέσεις
διοικητικές είναι φανερά χαμηλή.
Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να γίνει αναφορά στην επαγγελματική
εξέλιξη των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να διερευνηθούν τα
αίτια τα οποία, ενδεχομένως, αναστέλλουν την εξέλιξη των γυναικών στον τομέα της
εκπαίδευσης. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη τα οποία περιλαμβάνουν α) το
θεωρητικό και β) το ερευνητικό κομμάτι. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε σχολικές
μονάδες του νομού Αιτωλοακαρνανίας κατά το σχολικό έτος 2022- 2023 πριν τις
νέες κρίσεις διευθυντών του έτους 2023.
_____________________________________________________________________
In Greece, the teaching profession has always attracted more women than men. The
same is observed to be happening today since women make up the majority of the
teaching staff, especially in the first school grades. Despite the overwhelming
majority of female teachers, their participation in administrative positions is clearly
low.
The purpose of this research is to refer to the professional development of Primary
Education teachers and to investigate the causes that inhibit the development of
women in the field of education. The work consists of two parts which include the
theoretical part and the research part. The research was carried out in school units of
the prefecture of Etoloakarnania during the school year 2022-2023 before the new
principals' elections of the year 2023. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών | en_US |
dc.subject | εξέλιξη | en_US |
dc.subject | άνδρας | en_US |
dc.subject | γυναίκα | en_US |
dc.subject | development | en_US |
dc.subject | woman | en_US |
dc.subject | men | en_US |
dc.subject | women | en_US |
dc.title | Φύλο και Επαγγελματική Εξέλιξη των Εκπαιδευτικών: Ερευνητική εργασία | en_US |
dc.title.alternative | Gender and the professional development of teachers: A research study | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |