Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Θωίδης Ιωάννης
dc.contributor.authorΑντωνίου, Μαρία
dc.contributor.otherΒαθμολογητές: Παπαδοπούλου Πηνελόπη, Πνευματικός Δημήτρης
dc.date.accessioned2016-07-17T14:27:51Z
dc.date.available2016-07-17T14:27:51Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.other545 ΑΝΤ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/374
dc.description.abstractIn recent decades there is intense interest in the Lifelong learning and its competences, for both adults and students. The main objective of this research is to investigate the relationship between the Lifelong Learning and the school. In particular, the research focuses on the examination of the key competence "learning to learn", which is one of the eight skills of Lifelong Learning, as it is defined by the European Commission. Specifically emphasis is given to the opening of the school in the society and the connection of school and extracurricular life. The sample was composed of students of fifth and sixth grade of primary school and of the third grade of high school (8 primary schools, 4 high schools), as well as primary and secondary school teachers (107 teachers). The modules of the questionnaire are related to the views of teachers and students for learning, the competence "learning to learn", the reasons for which pupils study, the ways they study and elements associated with teaching and the relationship of the school with society. The survey data leads to the conclusion that there is a positive attitude toward lifelong learning and its competences learning to learn both on the part of teachers and students. Generally speaking school turns to this, especially in elementary school, but still are applied some practices that impede the consolidation.el_GR
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες υπάρχει έντονο ενδιαφέρον όσον αφορα τη Δια Βίου Μάθηση και τις δεξιότητες που προϋποθέτει, τόσο όσον αφορά τους ενήλικες αλλά και τους μαθητές. Η παρούσα έρευνα είχε ως κύριο σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης της Δια Βίου Μάθησης με το σχολείο. Πιο συγκεκριμένα η έρευνα εστιάζει στην εξέταση της δεξιότητας "μαθαίνω πως να μαθαίνω", που αποτελεί μια από τις οχτώ δεξιότητες της Δια Βίου Μάθησης, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ιδαίτερη έμφαση δίνεται στο άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και στη σύνδεση σχολικής και εξωσχολικής ζωής. Το δείγμα συγκροτούν μαθητές της πέμπτης-έκτης δημοτικού και τρίτης γυμνασίου (580 μαθητές), όπως επίσης και εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (107 εκπαιδευτικοί). Οι θεματικοί άξονες του ερωτηματολογίου αφορούν τις απόψεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών για τη μάθηση, τις στάσεις τους για τη δεξιότητα "μαθαίνω πως να μαθαίνω", τους λόγους που μελετούν οι μαθητές και τους τρόπους με τους οποίους διαβάζουν, στοιχεία που σχετίζονται με τη διδασκαλία και τις σχέσεις του σχολείου με την κοινωνία. Τα δεδομένα της έρευνας οδηγούν στη διαπίστωση ότι υπάρχει θετική στάση απέναντι στη Δια Βίου Μάθηση και την δεξιότητα μαθαίνω πως να μαθαίνω τόσο από τη μεριά των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών. Γενικότερα το σχολείο στρέφεται προς αυτή, κυρίως το δημοτικό, συνεχίζουν όμως να εφαρμόζονται κάποιες πρακτικές οι οποίες δυσχεραίνουν την εδραίωσή της.
dc.format.extent143 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΜαθαίνω πως να μαθαίνωel_GR
dc.subjectΔια βίου μάθησηel_GR
dc.subjectΆνοιγμα του σχολείουel_GR
dc.subjectΔεξιότητεςel_GR
dc.subjectLearning to learnel_GR
dc.subjectLifelong learningel_GR
dc.subjectThe school openingel_GR
dc.subjectKey competencesel_GR
dc.titleΔια Βίου Μάθηση και Σχολείοel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record