Show simple item record

dc.contributor.advisorΒέζου Μαρίνα
dc.contributor.authorΣίμηνας, Παύλος Χρ.
dc.date.accessioned2023-08-10T10:00:54Z
dc.date.available2023-08-10T10:00:54Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3926
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.en_US
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με το management στο χώρο του fitness την εποχή της πανδημίας του Covid-19. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αρχικά μια συνοπτική αναφορά για τις επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία σε οικονομικό, κοινωνικό -ψυχολογικό επίπεδο στους ανθρώπους. Θα αναπτυχθεί παρακάτω πιο αναλυτικά η έννοια του fitness και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα οφέλη που προκύπτουν από την ενασχόληση με τον αθλητισμό και τη φυσική δραστηριότητα. Ακολουθεί μια αναφορά της άσκησης σε συνθήκες πανδημίας και τις δυσκολίες που είχε αυτή, καθώς και τις σοβαρές επιπτώσεις που δημιούργησε στη βιομηχανία του fitness και στον αθλητισμό γενικότερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα δώσουμε μερικές βασικές έννοιες του management, όπως ορισμός και λειτουργίες του. Ιδιαίτερη ανάλυση θα δοθεί στη διοίκηση του αθλητισμού και τι περιλαμβάνει αυτή. Θα δούμε το στρατηγικό management και την έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ακολουθεί μια εκτενέστερη αναφορά συστημάτων management κατά τη διάρκεια κρίσεων. Γίνεται παρουσίαση δύο ερευνών σχετικά με τις τάσεις στο χώρο του fitness και το προφίλ επιτυχίας μιας επιχείρησης. Αναλύονται συστήματα management στο χώρο του fitness,όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η πελατοκεντρική στρατηγική και το αθλητικό marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της επιχειρηματικότητας και πώς γίνεται ο πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός. Αναλύονται τα κυριότερα είδη ψηφιακού μετασχηματισμού. Τέλος, δίνονται παραδείγματα από το χώρο του fitness της χρήσης των ψηφιακών μέσων και τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι βιώσιμες οι επιχειρήσεις του συγκεκριμένου χώρου.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.en_US
dc.subjectΠανδημίαen_US
dc.subjectSars covid-19en_US
dc.subjectΦυσικές δραστηριότητεςen_US
dc.subjectFitness managementen_US
dc.subjectΨηφιακή εποχή στο χώρο του Fitnessen_US
dc.subjectΣτρατηγικό managementen_US
dc.subjectΕπιχειρηματικότηταen_US
dc.subject.lcshManagment
dc.titleΤο fitness management την εποχή του covid-19: η επιχειρηματικότητα και η ψηφιακή εποχή στο χώρο του fitnessen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record