Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
Browse by
Recent Submissions
-
Ο ρόλος του Δ/ντή της σχολικής μονάδας στη διαμόρφωση της κουλτούρας της σχολικής μονάδας: απόψεις εκπαιδευτικών Δ.Δ.Ε. Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-06)Η κουλτούρα ενός σχολείου, τα σημεία δηλαδή εκείνα που καθορίζουν την ταυτότητά του και το καθιστούν μοναδικό, συνιστά έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αποτελεσματικότητά του αλλά και για την περαιτέρω ... -
Ανάπτυξη ισότοπου: «kozanimal shelter»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία αποτελεί την παρουσίαση του ιστοτόπου kozanimals.weebly.com. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία της δημιουργίας, δηλαδή το μέσο και τα εργαλεία με τα οποία σχεδιάστηκε ο ιστότοπος αυτός. Επιπλέον, ... -
Στρατηγικό Management και ανθρώπινο κεφάλαιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στον επιχειρηματικό τομέα, ανάγκασαν τις επιχειρήσεις να στραφούν σε πιο αποτελεσματικές μεθόδους προκειμένου να γίνουν πιο αποτελεσματικές, να μπορούν να ανταποκριθούν στις όλο και πιο ... -
Ο εκπαιδευτικός ως μετασχηματιστικός ηγέτης στη σχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-05)Η εργασία παρουσιάζει πώς ένας εκπαιδευτικός μπορεί να συμπεριφερθεί στην τάξη ως μετασχηματιστικός ηγέτης. Να έχει δηλαδή τα προσόντα ενός ηγέτη που τον ακολουθούν ηθελημένα οι μαθητές και παίρνοντας ως έναυσμα τα προβλήματα ... -
Ηγεσία, οργανωσιακή κουλτούρα και επαγγελματική ικανοποίηση εργαζομένων σε νοσοκομειακό οργανισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Ο κλάδος της υγείας αποτελεί έναν ιδιαίτερα νευραλγικό τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, διότι τα άτομα τα οποία απασχολούνται σε αυτόν, διότι έχουν να αντιμετωπίσουν μια σειρά προβλημάτων τα οποία πηγάζουν από τις ... -
Η ψυχολογία του μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-04)Το μάρκετινγκ ως επιστήμη έχει πολλές πτυχές, οι οποίες αποτελούν όλες μαζί ένα ολοκληρωμένο “σχέδιο” που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση με σκοπό την επίτευξη κερδών. Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην παρουσίαση ... -
Ο συνδυασμός, η σχεδίαση με βάση το μάρκετινγκ επιχειρήσεων: η περίπτωση της εταιρείας ΝΙΚΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-05)Η εργασία έχει ως αντικείμενο την σχεδίαση, τον συνδυασμό του μάρκετινγκ σε μια εταιρεία προώθησης ενδυματικού και υποδηματικού υλικού. Η εργασία απευθύνεται στην εταιρεία της Nike. Αυτή η Εργασία πραγματοποιήθηκε για τη ... -
Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: ο ρόλος του Διευθυντή - Ηγέτη στην αποτελεσματική λειτουργία μιας σχολικής μονάδας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Απώτερος σκοπός της πτυχιακής εργασίας που ακολουθεί είναι να μελετήσει τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων καθώς και τον ρόλο του διευθυντή-ηγέτη στην αποτελεσματική λειτουργία μιας σχολικής μονάδας στη δευτεροβάθμια ... -
Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας όπως την αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα προήλθε από 110 εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο της μόδας στις γυναίκες και τους άνδρες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Από την εμφάνιση των ιστολογίων το 2000, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει πολύ δημοφιλή. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν πληροφορίες σε μεγάλο αριθμό ατόμων, σχεδόν ακαριαία. ... -
Οι απόψεις των πολιτών για το ρόλο των οργάνων της τάξης στην τήρηση των νόμων υγιεινής στον covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο και ιδιαίτερα τη ψυχολογία και την κοινωνικότητα των πολιτών.Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να αναδείξει τις απόψεις ... -
Κοινωνικό-ψυχολογικές διαστάσεις της παγκόσμιας ειρήνης και η σύνδεσή της με τον αθλητισμό με έμφαση στο ολυμπιακό ιδεώδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-04)Ανέκαθεν οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το Ολυμπιακό ιδεώδες αλλά και ο αθλητισμός γενικά αποτέλεσαν ένα σημαντικότατο κεφάλαιο της ελληνικής και παγκόσμιας ιστορίας. Μάλιστα, η ενασχόληση με τον αθλητισμό και η εγκαθίδρυση της ... -
Διοίκηση βιομηχανικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Στην εργασία γίνεται μια γενική αναφορά την ιστορική εξέλιξη της βιομηχανίας στην Ελλάδα και παρέχονται γενικά στοιχεία αυτές. Στη συνέχεια παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν τις διαδικασίες οργάνωσης και διοίκησης των ... -
Η επίδραση της πανδημίας στις αγορές και καταναλωτικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Ως επακόλουθο, η πανδημία άλλαξε την καθημερινή ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως περιορίζοντας την ελεύθερη ... -
Τουριστικό marketing (εποχιακός τουρισμός – καταδυτικός τουρισμός)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Οι καταδύσεις αποτελούν πλέον μια από τις ωραιότερες και ενδιαφέρουσες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα υγεία, πνευματική και σωματική άσκηση, και το κυριότερο ψυχική ηρεμία. Πολλοί επισκέπτες ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Το μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η ... -
Αποδοτικότητα και επενδύσεις στον κλάδο τηλεπικοινωνιών σε χώρες Ανατολικής Ευρώπης και Μαύρης Θάλασσας: εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Οι τηλεπικοινωνίες είναι ένας τομέας μείζονος στρατηγικής σημασίας. Οι οικονομικές προοπτικές του κλάδου παραμένουν θετικές παρά την κρίση που επήλθε λόγω της πανδημίας του COVID-19. Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ... -
Στρατηγικός Προγραμματισμός: η περίπτωση των πανεπιστημίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία με τίτλο « Ανάλυση και σύγκριση των τεσσάρων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας ( συστημικές τράπεζες ) για τα έτη 2016 έως 2020, πραγματεύεται την ιστορία των τραπεζών και το ρόλο τους , τις δραστηριότητες ... -
Το κρυπτονόμισμα bitcoin: οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Στις αρχές του 2009 και συγκεκριμένα στις 9 Ιανουαρίου, ξεκινά και η λειτουργία του Bitcoin. Η ιδέα για τα κρυπτονομίσματα εμφανίζεται για πρώτη φορά το 2008 σε ένα άρθρο (Satoshi Nakamoto, 2008) όπου και περιγράφει το ... -
Το fitness management την εποχή του covid-19: η επιχειρηματικότητα και η ψηφιακή εποχή στο χώρο του fitness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με το management στο χώρο του fitness την εποχή της πανδημίας του Covid-19. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αρχικά μια συνοπτική αναφορά για τις επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία σε οικονομικό, ...