Η επίδραση της πανδημίας στις αγορές και καταναλωτικές συνήθειες
Abstract
Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Ως επακόλουθο, η πανδημία άλλαξε την καθημερινή ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως περιορίζοντας την ελεύθερη μετακίνηση, επιβάλλοντας την τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση, απομονώνοντας τους ανθρώπους και διευρύνοντας παράλληλα τη χρήση του διαδικτύου. Αυτή η πρωτόγνωρη, για τα σύγχρονα ανθρώπινα δεδομένα, κατάσταση επηρέασε σημαντικά την καταναλωτική στάση και συμπεριφορά. Η παρούσα εργασία μελετά το βαθμό που επηρέασε η υγειονομική κρίση τις αγορές και τις καταναλωτικές συνήθειες. Αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η ικανοποίηση των πελατών, στο δεύτερο κεφάλαιο η επίδραση της πανδημίας στην ικανοποίηση των πελατών και στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύεται η επίδραση της πανδημίας στην οικονομία, το εμπόριο καθώς και των μέτρων στήριξης στην αγορά.