Show simple item record

dc.contributor.advisorΒέζου Μαρίνα
dc.contributor.authorΧότζα, Πάολα Ι.
dc.date.accessioned2023-08-10T11:41:30Z
dc.date.available2023-08-10T11:41:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3932
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.en_US
dc.description.abstractΗ πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Ως επακόλουθο, η πανδημία άλλαξε την καθημερινή ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως περιορίζοντας την ελεύθερη μετακίνηση, επιβάλλοντας την τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση, απομονώνοντας τους ανθρώπους και διευρύνοντας παράλληλα τη χρήση του διαδικτύου. Αυτή η πρωτόγνωρη, για τα σύγχρονα ανθρώπινα δεδομένα, κατάσταση επηρέασε σημαντικά την καταναλωτική στάση και συμπεριφορά. Η παρούσα εργασία μελετά το βαθμό που επηρέασε η υγειονομική κρίση τις αγορές και τις καταναλωτικές συνήθειες. Αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η ικανοποίηση των πελατών, στο δεύτερο κεφάλαιο η επίδραση της πανδημίας στην ικανοποίηση των πελατών και στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύεται η επίδραση της πανδημίας στην οικονομία, το εμπόριο καθώς και των μέτρων στήριξης στην αγορά.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.en_US
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνen_US
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράen_US
dc.subjectΥγειονομική κρίσηen_US
dc.subjectΕλληνική οικονομίαen_US
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά
dc.titleΗ επίδραση της πανδημίας στις αγορές και καταναλωτικές συνήθειεςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record