Ο συνδυασμός, η σχεδίαση με βάση το μάρκετινγκ επιχειρήσεων: η περίπτωση της εταιρείας ΝΙΚΕ
Abstract
Η εργασία έχει ως αντικείμενο την σχεδίαση, τον συνδυασμό του μάρκετινγκ σε μια εταιρεία προώθησης ενδυματικού και υποδηματικού υλικού. Η εργασία απευθύνεται στην εταιρεία της Nike. Αυτή η Εργασία πραγματοποιήθηκε για τη συλλογή διάφορων στοιχείων όσων αφορά την Εταιρεία της NIKE, έτσι ώστε να αντιληφθούμε σε τι στάδιο βρίσκεται η συγκεκριμένη εταιρεία σήμερα.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η ιστορική αναδρομή των υποδημάτων, ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ , οπού είναι τα 4PS.Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο ιστορικό της εταιρείας και οτιδήποτε εντοπίζεται γύρω από αυτήν. Επιπλέον ,στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η αναφορά του συστήματος ERP οπού τείνει να είναι ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια στο μάρκετινγκ. Στην συνέχεια , η αναφορά του πλάνου μάρκετινγκ και της Swot Analysis γίνεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Επιπροσθέτως ,στο πέμπτο κεφάλαιο και τελευταίο θεωρητικό μέρος θα αναπτύξουμε την έννοια και τον σχεδιασμό του νέου προϊόντος , την διαδικασία ανάπτυξης αυτού , την στρατηγική που κρύβεται πίσω από αυτό ,θα απευθυνθούμε στα καινοτόμα προϊόντα και στην τοποθέτηση αυτών. Το εξής κεφάλαιο αναφέρεται επίσης , στον σχεδιασμό του μάρκετινγκ , τα οφέλη γύρω από αυτό , την στρατηγική που ακολουθεί και πως αναπτύσσεται. Παράλληλα στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία της έρευνας. Καταλήγοντας, σύμφωνα με το κομμάτι της έρευνας αναφέρονται τα αποτελέσματα αυτής , οι διαφορές της NIKE με άλλες παρόμοιες εταιρείες, η ποιότητα των προϊόντων της αλλά και ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που χρήζει αναφοράς είναι η βελτίωση των προϊόντων .