Show simple item record

dc.contributor.advisorΣερδάρης Παναγιώτης
dc.contributor.authorΛιανού, Πολυξένη
dc.date.accessioned2023-08-11T10:01:05Z
dc.date.available2023-08-11T10:01:05Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3939
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.en_US
dc.description.abstractΗ εργασία έχει ως αντικείμενο την σχεδίαση, τον συνδυασμό του μάρκετινγκ σε μια εταιρεία προώθησης ενδυματικού και υποδηματικού υλικού. Η εργασία απευθύνεται στην εταιρεία της Nike. Αυτή η Εργασία πραγματοποιήθηκε για τη συλλογή διάφορων στοιχείων όσων αφορά την Εταιρεία της NIKE, έτσι ώστε να αντιληφθούμε σε τι στάδιο βρίσκεται η συγκεκριμένη εταιρεία σήμερα.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η ιστορική αναδρομή των υποδημάτων, ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ , οπού είναι τα 4PS.Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο ιστορικό της εταιρείας και οτιδήποτε εντοπίζεται γύρω από αυτήν. Επιπλέον ,στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η αναφορά του συστήματος ERP οπού τείνει να είναι ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια στο μάρκετινγκ. Στην συνέχεια , η αναφορά του πλάνου μάρκετινγκ και της Swot Analysis γίνεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Επιπροσθέτως ,στο πέμπτο κεφάλαιο και τελευταίο θεωρητικό μέρος θα αναπτύξουμε την έννοια και τον σχεδιασμό του νέου προϊόντος , την διαδικασία ανάπτυξης αυτού , την στρατηγική που κρύβεται πίσω από αυτό ,θα απευθυνθούμε στα καινοτόμα προϊόντα και στην τοποθέτηση αυτών. Το εξής κεφάλαιο αναφέρεται επίσης , στον σχεδιασμό του μάρκετινγκ , τα οφέλη γύρω από αυτό , την στρατηγική που ακολουθεί και πως αναπτύσσεται. Παράλληλα στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία της έρευνας. Καταλήγοντας, σύμφωνα με το κομμάτι της έρευνας αναφέρονται τα αποτελέσματα αυτής , οι διαφορές της NIKE με άλλες παρόμοιες εταιρείες, η ποιότητα των προϊόντων της αλλά και ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που χρήζει αναφοράς είναι η βελτίωση των προϊόντων .en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.en_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΠροϊόνen_US
dc.subjectΕταιρεία NIKEen_US
dc.titleΟ συνδυασμός, η σχεδίαση με βάση το μάρκετινγκ επιχειρήσεων: η περίπτωση της εταιρείας ΝΙΚΕen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record