Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο της μόδας στις γυναίκες και τους άνδρες
Abstract
Από την εμφάνιση των ιστολογίων το 2000, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει πολύ δημοφιλή. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν πληροφορίες σε μεγάλο αριθμό ατόμων, σχεδόν ακαριαία. Η ευκολία πρόσβασης και το γεγονός ότι το περιεχόμενο που δημοσιεύεται είναι σχετικά χωρίς λογοκρισία συμβάλλει στην επιτυχία τους. Οι μεγαλύτερες ιστορικές καινοτομίες στο σύστημα της μόδας ήταν η γέννηση της υψηλής ραπτικής και η έλευση της γρήγορης μόδας. Στη βιομηχανία της μόδας, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή και τη δημιουργία διαδικτυακής παρουσίας και έμμεσα επηρεάζουν τις αγοραστικές του αποφάσεις.
Ερευνήσαμε την επιρροή που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του χώρου της μόδας και στα δύο φύλα με τη δημιουργία ερωτηματολογίων. Το δείγμα αποτελούνταν από 404 συμμετέχοντες, 200 άνδρες και 204 γυναίκες αντίστοιχα. Ερωτήθηκαν άνδρες ηλικίας 22-37 ετών. Η πλειοψηφία χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκριτικά, μόλις το 27,5 τοις εκατό των ανδρών είχαν αγοράσει από μια σελίδα κοινωνικού δικτύου. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι γυναίκες επηρεάζονται από τις αξίες της επωνυμίας, ενώ οι άνδρες όχι. Σε σύγκριση με τους άνδρες, οι γυναίκες τείνουν να είναι πιο ενθουσιώδεις στο να ακολουθούν εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους άνδρες.