Show simple item record

dc.contributor.advisorΒέζου Μαρίνα
dc.contributor.authorΔούλος, Χρήστος Γ.
dc.date.accessioned2023-08-10T11:08:52Z
dc.date.available2023-08-10T11:08:52Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3930
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.en_US
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η κάθε επιχείρηση έχει ως κεντρικό άξονα που τα πάντα περιστρέφονται γύρω του τον πελάτη-καταναλωτή. Το μάρκετινγκ διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στην οικονομική πορεία της κάθε επιχείρησης αλλά και γενικά στην οικονομία. Το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι μια μεθοδολογία η οποία στηρίζεται στην ανάλυση και τη γνώση της αγοράς, και έχει σαν βασικό στόχο να δημιουργήσει τον εντοπισμό ευκαιριών που βοηθούν στην κάθε εταιρεία. Η πανδημία του κορονοιού είναι μια πληγή της ανθρωπότητας η οποία ταλαιπωρεί τον κόσμο εδώ και δύο χρόνια με αμέτρητες επιπτώσεις τόσο σε ανθρώπινο επίπεδο όσο και σε οικονομικό. Χάθηκαν εκατομμύρια ζωές και οι άνθρωποι ήρθαν αντιμέτωποι με νέες καταστάσεις. Μια από αυτές είναι οι αγορές μέσω διαδικτύου και πιο συγκεκριμένα μέσω των κοινωνικών δικτύων. Τα social media είναι πλατφόρμες διαδικτύου στις οποίες οι χρήστες μπορούν να συνομιλούν με άλλους, να ακούνε μουσική να βλέπουν βίντεο και πολλές άλλες εφαρμογές. Σιγά σιγά έχουν αρχίσει και οι αγορές μέσω των δικτύων αυτών και ειδικά πλέον με την πανδημία. Αυτό αναμένεται με τα χρόνια να αυξηθεί αφού οι συναλλαγές έχουν τάση προς την ηλεκτρονικοποίηση.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.en_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΣτρατηγικό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectΠανδημίαen_US
dc.subjectSars covid-19en_US
dc.subject.lcshΜάρκετινγκ
dc.subject.lcshΜέσα κοινωνικής δικτύωσης
dc.titleΟ ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record