Show simple item record

dc.contributor.advisorΣερδάρης Παναγιώτης
dc.contributor.authorΙλαντζίδης, Ιορδάνης Π.
dc.contributor.authorΚαραΐσκος, Θεόδωρος Β.
dc.date.accessioned2023-08-10T11:35:44Z
dc.date.available2023-08-10T11:35:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3931
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.en_US
dc.description.abstractΟι καταδύσεις αποτελούν πλέον μια από τις ωραιότερες και ενδιαφέρουσες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα υγεία, πνευματική και σωματική άσκηση, και το κυριότερο ψυχική ηρεμία. Πολλοί επισκέπτες από το εξωτερικό και όχι μόνο, συχνά επιθυμούν να συνδυάσουν την περίοδο των καλοκαιρινών τους διακοπών στη χώρα μας, με δραστηριότητες όπως είναι οι καταδύσεις, μιας και λόγω καιρικών κυρίως συνθηκών, τους είναι δύσκολο να τις πραγματοποιήσουν στην χώρα διαμονής τους. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά και των προοπτικών ανάπτυξης του κλάδου αυτού που ασχολείται με τον καταδυτικό τουρισμό στην Ελλάδα, παραθέτοντας ταυτόχρονα προτάσεις για την περεταίρω ανάπτυξη του, επιστρατεύοντας τα εργαλεία του τουριστικού μάρκετινγκ εντός των πλαισίων εποχικότητας του ελληνικού τουρισμούen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.en_US
dc.subjectΤουρισμόςen_US
dc.subjectΚαταδυτικός τουρισμόςen_US
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράen_US
dc.subjectΤουριστική αγοράen_US
dc.subject.lcshΤουριστικό μάρκετινγκ
dc.titleΤουριστικό marketing (εποχιακός τουρισμός – καταδυτικός τουρισμός)en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record