Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο μάρκετινγκ
Abstract
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και διαμορφώνοντας, σε πάρα πολλές περιπτώσεις, στην καταναλωτική συμπεριφορά. Κρίνεται αναγκαία η μελέτη των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο τρόπος με τον οποίο το κοινό τα χρησιμοποιεί την καθημερινότητά του. Απαραίτητη είναι για την εξαγωγή συμπερασμάτων, εκτός της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και η μελέτη της επιρροής τους στην καταναλωτική συμπεριφορά ερευνώντας και τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτή. Επομένως, για να υποστηριχτούν ερευνητικά τα δεδομένα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης θα πραγματοποιηθεί έρευνα, η οποία θα εστιάσει στο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σύγχρονη εποχή και στο βαθμό που αυτά επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού και εν τέλει τις αγορές που αυτό πραγματοποιεί. Στόχος της έρευνας μας είναι να αποδειχτεί ότι όντως το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλει στις διαφημιστικές τεχνικές επηρεάζοντας καθημερινά τη συμπεριφορά των καταναλωτών.