Ψηφιακό μάρκετινγκ για καταστήματα αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων
Abstract
Στην εργασία, αρχικά αναγράφεται, η έννοια του «παραδοσιακού» μάρκετινγκ με μια ιστορική αναδρομή. Επίσης, αναλύονται οι κυριότερες κατηγορίες του Μάρκετινγκ μαζί με τις στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση για να ανέλθει οικονομικά που μπορεί να είναι το Αθλητικό και το Προσωπικό Μάρκετινγκ. Τέλος, αναφέρει το μίγμα μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τα τα 4Ps της επιτυχίας. Ύστερα, παρουσιάζεται η έννοια του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που μπορεί να επιφέρει στον επιχειρηματικό κόσμο. Σε αυτό το σημείο αναλύονται τα κυριότερα είδη και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι π.χ. SMM (Social Media Marketing) και το Pay-per-Click. Ακόμη, αναλύεται και η σημασία των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (Social Media) και γράφονται τα οφέλη και μη, που προκαλούν στην κοινωνία. Προχωρά με μελέτη περίπτωσης της adidas καθώς περιγράφει πρώτα την ιστορία της και ύστερα το όραμα της και τις στρατηγικές μάρκετινγκ με τους τρόπους, τους οποίους αναδείχθηκε η 2η μεγαλύτερη εταιρία αθλητικών ειδών παγκοσμίως. Στην συνέχεια, ακολουθείται το ίδιο μοτίβο με την περίπτωση της Nike, που βρίσκεται αυτή την στιγμή στην κορυφή της αθλητικής βιομηχανίας σ’ όλο τον κόσμο. Τέλος, παρουσιάζει τις δύο εταιρίες στο διαδίκτυο και ιδιαιτέρως στα Social Media και πως κατάφεραν να παραμείνουν στην κορυφή παρά τα γεγονότα που έπληξαν τον επιχειρηματικό κόσμο λόγω πανδημίας.