Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου Σπυρίδων
dc.contributor.authorΡόμπος, Ευστράτιος
dc.date.accessioned2023-09-18T10:53:43Z
dc.date.available2023-09-18T10:53:43Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4089
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη ενός διαδραστικού , εκπαιδευτικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού για παιδιά με χρήση τηs μηχανής παιχνιδιών Unity 3D. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι που παρέχει μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία για παιδιά σε σταθερούς υπολογιστές και έξυπνες κινητές συσκευές, χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους μάθησης όπως το gamification. Η ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού έγινε για να διδάξει στα παιδιά βασικές γνώσεις , να οξύνει τις αισθήσεις τους και να τα κάνει να διασκεδάσουν , χρησιμοποιώντας μια ποικιλία διαδραστικών δραστηριοτήτων, παζλ και προκλήσεων. Το παιχνίδι περιλαμβάνει μια εύκολη στη χρήση διεπαφή (UI) , πολύχρωμα γραφικά με έντονα χρώματα και ηχητικά εφέ για να δημιουργήσει μια καθηλωτική και διασκεδαστική εμπειρία (UE). Η διαδικασία ανάπτυξης περιλαμβάνει τη χρήση του visual studio IDE για την δημιουργία του κώδικα στην γλώσσα προγραμματισμού C# και το photoshop για τη δημιουργία των ψηφιακών στοιχείων του παιχνιδιού. Η τελική εφαρμογή είναι ένα διασκεδαστικό και επιμορφωτικό παιχνίδι, σχεδιασμένο για να κατακτήσει και να διεγείρει το μυαλό των παιδιών. Η διατριβή παρέχει επίσης μια επισκόπηση στις μηχανές παιχνιδιών, μια πιο σχολαστική ανάλυση στην Unity 3D, την διαδικασία σχεδιασμού του διαδραστικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού και του δυναμικού αντίκτυπου τέτοιων παιχνιδιών στη μάθηση και την ανάπτυξη των παιδιών. This thesis focuses on designing and developing an interactive, educational video game for children using the Unity 3D game engine. The goal is to create a game that provides a fun and educational experience for children on desktop computers and smart mobile devices using modern learning methods like gamification. This game’s development was to teach children basic knowledge, sharpen their senses, and make them have fun, using a variety of interactive activities, puzzles, and challenges. The game includes an easy-to-use interface (UI), colorful graphics with bright colors, and sound effects to create an engaging and entertaining experience (UE). The development process includes the use of visual studio IDE to create the code in the C# programming language and Photoshop to create the game’s digital elements (assets). The final application is an entertaining and educational game designed to conquer and stimulate children's minds. The thesis also provides an overview of game engines, a more thorough analysis of Unity 3D, the process of designing an interactive educational game, and the potential impact of such games on children's learning and development.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικήςen_US
dc.subjectΣχεδίαση εφαρμογήςen_US
dc.subjectΑνάπτυξη εφαρμογήςen_US
dc.subjectΔιαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδιen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό παιχνίδιen_US
dc.subjectΠαιχνίδι για παιδιάen_US
dc.subjectUnity 3Den_US
dc.subjectΜηχανή παιχνιδιώνen_US
dc.subjectΣταθεροί υπολογιστέςen_US
dc.subjectΈξυπνες κινητές συσκευέςen_US
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικού παιχνιδιού εκπαιδευτικού σκοπού για παιδιά, με χρήση της πλατφόρμας Unity 3D, για περιβάλλοντα σταθερών υπολογιστών και έξυπνων κινητών συσκευώνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record