Show simple item record

dc.contributor.authorΣυγκούνας, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-11-30T10:44:08Z
dc.date.available2023-11-30T10:44:08Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4183
dc.description.abstractΤο θέμα στο οποίο επικεντρώνεται η συγκεκριμένη διπλωματική είναι τα συν- δυαστικά παιχνίδια, μία υποκατηγορία των συνδυαστικών προβλημάτων βελτιστο- ποίησης. Ο καθορισμός της ιδανικής κίνησης με βάση τη διαθέσιμη πληροφορία που έχει τη δεδομένη στιγμή ο παίκτης είναι το κύριο πρόβλημα με το οποίο ασχολείται ο κλάδος. Με βάση αυτό λοιπόν, τα προβλήματα που μελετούνται είναι η αήττητη υλοποίηση ενός Min-Max πράκτορα για το παιχνίδι της τρίλιζας, η σύγκριση των Min-Max και Alpha-Beta Pruning στο παιχνίδι Connect-4, ο καθορισμός του ιδα- νικότερου αλγορίθμου μεταξύ των Breadth-First Search (BFS), Depth-First Search (DFS), A* (με Manhattan Distance ως Heuristic), A* (με Manhattan Distance ως Heuristic αλλά και Reversal Penalty), Branch-And-Bound Search (B&B) και Iterative- Deepening Search (IDS) για την επίλυση του 8-Puzzle και ομοίως ο καθορισμός του ιδανικότερου αλγορίθμου μεταξύ των προαναφερόμενων για την εύρεση του συντο- μότερου μονοπατιού του ιππότη πάνω σε μία σκακιέρα με Ν × Ν διαστάσεις.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Νικόλαος Πλόσκαςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΣυγκούνας, Ιωάννηςen_US
dc.subjectΠαιχνίδια συνδυαστικής βελτιστοποίησηςen_US
dc.subjectMin-Maxen_US
dc.subjectBFSen_US
dc.subjectAlpha-Beta Pruningen_US
dc.titleΑλγόριθμοι για την Επίλυση Συνδυαστικών Παιγνίωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record