dc.contributor.advisor | Κωτόπουλος, Τριαντάφυλλος | |
dc.contributor.author | Βαϊτσάκης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Vaitsakis, Athanasios | |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T09:45:42Z | |
dc.date.available | 2024-02-07T09:45:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4393 | |
dc.description.abstract | Η θέση της βιβλιοθήκης στην εποχή μας έχει προσλάβει μεγάλη σημασία και διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο στη διάδοση της γνώσης και της επιστήμης. Η παρούσα διδακτορική διατριβή από τον τίτλο ακόμη περιγράφει με σαφήνεια ότι η προώθηση της φιλαναγνωσίας-δημιουργικής γραφής ανήκει πρωτίστως στις βιβλιοθήκες. Προκειμένου να επιτευχθεί η σύζευξη μεταξύ των βιβλιοθηκών και της φιλαναγνωσίας-δημιουργικής γραφής δημιουργήσαμε πρωτότυπες δραστηριότητες για τα παιδιά της Προσχολικής και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πιστεύουμε ότι η εφαρμογή τους μέσα στο χώρο της βιβλιοθήκης με τη συνδρομή του βιβλιοθηκονόμου-εκπαιδευτικού θα δημιουργήσουν αναγνώστες-συγγραφείς ενεργητικούς και δημιουργικούς. Εξάλλου με την πρώιμη επαφή των παιδιών με το βιβλίο, τη συγγραφή και τις βιβλιοθήκες, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για να αγαπήσουν την ανάγνωση και τη συγγραφή και να αποκτήσουν ουσιαστική σχέση με αυτές. _________________________________________________________________________________________________________________ The position of the library in our time has taken on great importance and plays a decisive role in the dissemination of knowledge and science. The present dissertation from the title even clearly describes that the promotion of love of reading-creative writing belongs primarily to libraries. In order to achieve the coupling between libraries and love of reading-creative writing we created original activities for the children of Preschool and Primary Education. We believe that their application within the library space with the assistance of the teacher-librarian will create active and creative readers-writers. After all, with the early contact of children with books, writing and libraries, the conditions are created for them to love reading and writing and to acquire a meaningful relationship with them. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | βιβλιοθήκες | en_US |
dc.subject | φιλαναγνωσία | en_US |
dc.subject | δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | λογοτεχνία | en_US |
dc.subject | διδασκαλία | en_US |
dc.subject | βιβλιοθηκονόμος - εκπαιδευτικός | en_US |
dc.subject | libraries | en_US |
dc.subject | literacy | en_US |
dc.subject | creative writing | en_US |
dc.subject | literature | en_US |
dc.subject | teaching | en_US |
dc.subject | teacher - librarian | en_US |
dc.title | Η λειτουργία των βιβλιοθηκών στην προώθηση της φιλαναγνωσίας και της δημιουργικής γραφής | en_US |
dc.title.alternative | The function of libraries in promoting literacy and creative writing | en_US |
dc.type | PhD thesis | en_US |