H συμβολή του storytelling/ αφήγησης μιας ιστορίας στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και η δημιουργία παιχνιδιού με αφήγηση για το δημοτικό σχολείο μέσω της εφαρμογής Tyranobuilder
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αφήγηση στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Παρουσιάζεται η συμβολή της αφήγησης στην εκπαίδευση αλλά ειδικότερα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και πως μέσα από τέτοιου είδους παιχνίδια ο μαθητής μπορεί να αποκτήσει γνώσεις και ικανότητες. Το θέμα της εργασίας εξειδικεύεται στη κατηγορία παιχνιδιών γνωστών και ως οπτικοακουστικά μυθιστορήματα/visual novels. Δημιούργησα ένα οπτικό μυθιστόρημα χρησιμοποιώντας την εφαρμογή TyranoBuilder. Μέσα από ένα διδακτικό σενάριο οι μαθητές θα αποκτήσουν ικανότητες κάνοντας επιλογές και εξερευνώντας την γνώση μέσω του οπτικού μυθιστορήματος και των δραστηριοτήτων που θα ακολουθήσουν.
The present master thesis deals with Storytelling in Video games games. It presents the contribution of narration to education, specifically in video games, and how through such games, students can acquire knowledge and skills. The focus of the work is on the category of games known as visual novels. I created a visual novel using the application TyranoBuilder. Through an educational scenario, students will acquire skills by making choices and exploring knowledge through the visual novel and the activities that will follow.