dc.contributor.advisor | Ανδρεοπούλου Αθανασία | |
dc.contributor.author | Τσιάρα, Ευαγγελία | |
dc.contributor.author | Tsiara, Evaggelia | |
dc.date.accessioned | 2024-10-07T08:34:15Z | |
dc.date.available | 2024-10-07T08:34:15Z | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4966 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται τη στάση των μαθητών τυπικής
ανάπτυξης απέναντι στους συμμαθητές τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πιο
συγκεκριμένα, εξετάζει την επίδραση των διδακτικών παρεμβάσεων στην βελτίωση της
στάσης των μαθητών απέναντι στην ετερότητα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Οι διδακτικές παρεμβάσεις σχεδιάστηκαν από την ερευνήτρια και εφαρμόστηκαν από το
διάστημα 2 Μαίου 2023 και ολοκληρώθηκε η διαδικασία στις 17 Μαίου 2023 . Η
πραγματοποίηση περιελάμβανε 2 διδακτικές παρεμβάσεις την εβδομάδα, κατάλληλα
διαμορφωμένες στα πλαίσια δραστηριοτήτων σχετικές με τα ενδιαφεροντα των παιδιών.
Τα συμπεράσματα από τις παρεμβάσεις επέδειξαν ότι οι κατάλληλες διδακτικές παρεμβάσεις
οδηγούν στην βελτίωση της στάσης των τυπικών μαθητών απέναντι στους μη τυπικούς
μαθητές και στην ομαλή ένταξη των μαθητών αυτών στο σύνολο της υπόλοιπης τάξης._______________________________________________________________________This specific scientific work deals with the attitude of students of typical development
towards their classmates with special educational needs. More specifically, it examines the
effect of teaching interventions on improving students' attitudes towards the otherness of
students with special educational needs.
The teaching interventions were designed by the researcher and were implemented from May
2, 2023, and the process was completed on May 17, 2023. The implementation included 2
teaching interventions per week, appropriately structured in the context of activities of the
children's interests.
The conclusions from the interventions showed that the appropriate teaching interventions
lead to the improvement of the attitude of typical students towards non-typical students and to
the smooth integration of these students into the rest of the class. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | ειδικές μαθησιακές ανάγκες | en_US |
dc.subject | αυτισμός | en_US |
dc.subject | ένταξη-ενσωμάτωση | en_US |
dc.subject | τυπική ανάπτυξη | en_US |
dc.subject | μη τυπική ανάπτυξη | en_US |
dc.subject | special learning needs | en_US |
dc.subject | autism | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | typical development | en_US |
dc.subject | non-typical development | en_US |
dc.title | Παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης για τη βελτίωση της στάσης των μαθητών απέναντι στην ετερότητα και την ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη σχολική τάξη (μελέτη περίπτωσης). | en_US |
dc.title.alternative | Classroom interventions to improve student's attitudes towards otherness and the inclusion of students with special educational needs in the classroom (case study) | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |