Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρεοπούλου Αθανασία
dc.contributor.authorΤσιάρα, Ευαγγελία
dc.contributor.authorTsiara, Evaggelia
dc.date.accessioned2024-10-07T08:34:15Z
dc.date.available2024-10-07T08:34:15Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4966
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται τη στάση των μαθητών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στους συμμαθητές τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει την επίδραση των διδακτικών παρεμβάσεων στην βελτίωση της στάσης των μαθητών απέναντι στην ετερότητα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές παρεμβάσεις σχεδιάστηκαν από την ερευνήτρια και εφαρμόστηκαν από το διάστημα 2 Μαίου 2023 και ολοκληρώθηκε η διαδικασία στις 17 Μαίου 2023 . Η πραγματοποίηση περιελάμβανε 2 διδακτικές παρεμβάσεις την εβδομάδα, κατάλληλα διαμορφωμένες στα πλαίσια δραστηριοτήτων σχετικές με τα ενδιαφεροντα των παιδιών. Τα συμπεράσματα από τις παρεμβάσεις επέδειξαν ότι οι κατάλληλες διδακτικές παρεμβάσεις οδηγούν στην βελτίωση της στάσης των τυπικών μαθητών απέναντι στους μη τυπικούς μαθητές και στην ομαλή ένταξη των μαθητών αυτών στο σύνολο της υπόλοιπης τάξης._______________________________________________________________________This specific scientific work deals with the attitude of students of typical development towards their classmates with special educational needs. More specifically, it examines the effect of teaching interventions on improving students' attitudes towards the otherness of students with special educational needs. The teaching interventions were designed by the researcher and were implemented from May 2, 2023, and the process was completed on May 17, 2023. The implementation included 2 teaching interventions per week, appropriately structured in the context of activities of the children's interests. The conclusions from the interventions showed that the appropriate teaching interventions lead to the improvement of the attitude of typical students towards non-typical students and to the smooth integration of these students into the rest of the class.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectειδικές μαθησιακές ανάγκεςen_US
dc.subjectαυτισμόςen_US
dc.subjectένταξη-ενσωμάτωσηen_US
dc.subjectτυπική ανάπτυξηen_US
dc.subjectμη τυπική ανάπτυξηen_US
dc.subjectspecial learning needsen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjecttypical developmenten_US
dc.subjectnon-typical developmenten_US
dc.titleΠαρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης για τη βελτίωση της στάσης των μαθητών απέναντι στην ετερότητα και την ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη σχολική τάξη (μελέτη περίπτωσης).en_US
dc.title.alternativeClassroom interventions to improve student's attitudes towards otherness and the inclusion of students with special educational needs in the classroom (case study)en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record