Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΝατσώλη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorNatsoli, Evangelia
dc.date.accessioned2024-10-07T10:20:50Z
dc.date.available2024-10-07T10:20:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4972
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, γνωστή ως ΔΕΠ/Υ, έχει απασχολήσει παγκοσμίως, το τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης εδώ και πολλές δεκαετίες. Η συγκεκριμένη διαταραχή εκδηλώνεται εν μέρει, ήδη από την βρεφική ηλικία, ενώ η διάγνωσή της γίνεται πριν από την ηλικία των επτά ετών του παιδιού. Για να γίνει η διάγνωση, τα συμπτώματα θα πρέπει να διαρκούν για τουλάχιστον έξι συνεχόμενους μήνες και να παρουσιάζονται οπωσδήποτε σε δύο διαφορετικά πλαίσια του παιδιού (π.χ σχολείο – οικογένεια). Η εκπαιδευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ/Υ χαρακτηρίζεται από την ορθή δόμηση της σχολικής αίθουσας και από τον κατευθυντικό ρόλο του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός κατευθύνει και υποστηρίζει συνεχώς τον μαθητή με ΔΕΠ/Υ, σε όλους τους τομείς μάθησης του. Η παρούσα εργασία καταγράφει το προφίλ ενός οχτάχρονου μαθητή με ΔΕΠ/Υ, ο οποίος φοιτά στην δευτέρα δημοτικού. Γίνεται μια σειρά έξι παρεμβάσεων, οι οποίες έχουν ως βασικό σκοπό την άμβλυνση των πρωτογενών συμπτωμάτων που υστερεί ο μαθητής λόγω της ΔΕΠ/Υ. Τέλος, καταγράφονται τα αποτελέσματα της παρέμβασης, οι περιορισμοί της έρευνας και η συζήτηση. ___________________________________________________________________________________Attention Deficit Disorder with or without Hyperactivity, known as ADHD, has preoccupied the field of special education and education worldwide for many decades. This specific disorder manifests itself in parts, as early as infancy, while its diagnosis is made before the child is seven years old. To make the diagnosis, the symptoms must last for at least six consecutive months and must be presented in two different contexts of the child (e.g. school - family). The educational treatment of ADHD is characterized by the correct structure of the classroom and by the directive role of the teacher. The teacher continuously directs and supports the student with ADHD, in all areas of his learning. This paper documents the profile of an eight-yearold student with ADHD, who attends the second grade. A series of six interventions is carried out, the main purpose of which is to alleviate the primary symptoms that the student lags due to ADHD. Finally, the results of the intervention, the limitations of the research and the discussion are recorded.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαταραχή ελλειματικής προσοχής/υπερκινητικότηταςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectδόμηση σχολικής τάξηςen_US
dc.subjectattention deficit disorder with or without hyperactivityen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectclassroom structuringen_US
dc.titleΜελέτη των ρόλων που διαδραματίζουν η κατάλληλη δόμηση της σχολικής τάξης και ο κατευθυντικός ρόλος του εκπαιδευτικού, στην υποστήριξη μαθητή με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα: Μία μελέτη περίπτωσης σε σχολείο της Φλώρινας.en_US
dc.title.alternativeStudy of the roles played by the appropriate structure of the school classroom and the teacher's directive role in supporting a student with ADHD: A case study in a school in Florinaen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record