Show simple item record

dc.contributor.advisorΚασβίκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓκόλα, Ναυσικά
dc.contributor.authorGkola, Nafsika
dc.date.accessioned2024-10-10T07:26:35Z
dc.date.available2024-10-10T07:26:35Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4994
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ μουσειακή εκπαίδευση, έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη σε διεθνή κλίμακα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, με πολλά μουσεία να εστιάζουν στην εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για σχολικές ομάδες. Η παρούσα έρευνα αφορά τον σχεδιασμό και την εφαρμογή μίας διδακτικής παρέμβασης στο πλαίσιο της μουσειακής εκπαίδευσης. Ως κύριος στόχος τίθεται η ανάδειξη των στερεοτύπων που έχουν οι μαθητές σχετικά με τον ρόλο των φύλων στην Αρχαία Ελλάδα. Για την διερεύνηση του συγκεκριμένου θέματος, χρησιμοποιήθηκε ως δείγμα η Δ’ τάξη του 3ου Δημοτικού σχολείου Άργους Ορεστικού, αριθμώντας 15 μαθητές. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι δύο: ομαδικά φύλλα εργασίας στην εξερεύνηση του μουσείου και σελίδα ημερολογίου. Τα πορίσματα της έρευνας μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά έχουν διαμορφώσει στερεότυπα σχετικά με το πώς λειτουργούσαν τα δύο φύλα στην Αρχαία Ελλάδα, ενώ στην αφήγησή τους ήταν έντονα τα στοιχεία του παροντισμού._________________________________________Museum education has experienced a particular development on an international scale over the last three decades, with many museums focusing on the implementation of educational programs for schools. The present research concerns the design and implementation of a teaching intervention in the context of museum education. The main objective is to highlight students' stereotypes about the role of gender in Ancient Greece. For the investigation of this topic, the 4th grade of the 3rd Primary School of Argos Orestiko, with 15 students, was used as a sample. The research tools used were two: group worksheets in the museum exploration and a diary page. The findings of the research lead us to the conclusion that the children have several stereotypes about how the two sheets worked in Ancient Greece, while in their narrative there werestrong elements of parochialism.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectμουσειοπαιδαγωγικήen_US
dc.subjectυλικός πολιτισμόςen_US
dc.subjectιστορική κατανόησηen_US
dc.subjectδιδακτική παρέμβασηen_US
dc.subjectmuseum pedagogyen_US
dc.subjectmaterial cultureen_US
dc.subjecthistorical understandingen_US
dc.subjectteaching intervationen_US
dc.titleΥλικός πολιτισμός και ιστορική κατανόηση: έρευνα σε μαθητές δημοτικού στο μουσείο Άργους Ορεστικούen_US
dc.title.alternativeMaterial culture and historical understanding: research of primary school students at the museum of Argos Orestikoen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record