dc.contributor.advisor | Παπανικολάου, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Αγγελίδου, Άννα | |
dc.contributor.author | Aggelidou, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T08:30:12Z | |
dc.date.available | 2024-10-10T08:30:12Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5004 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το επιστημονικό πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και
εστιάζει ιδιαίτερα στον ρόλο των εκπαιδευτικών στην αποτελεσματικότητά της. Σκοπό έχει να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά ενός/μιας αποτελεσματικού/ής περιβαλλοντικού/ής εκπαιδευτή/τριας μέσω ποιοτικής προσέγγισης. Για το σκοπό αυτό διενεργήθηκαν συνεντεύξεις σε δεκαπέντε εκπαιδευτικούς που ασχολούνται για πολλά έτη με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση από διάφορες θέσεις. Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα καταγράφηκαν και αναλύθηκαν με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης. Για τους συμμετέχοντες στην έρευνα, οι περιβαλλοντικοί εκπαιδευτές χρειάζεται να έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, περισσότερα από αυτά που έχουν οι αποτελεσματικοί εκπαιδευτικοί, ώστε να μπορούν να πετύχουν τους στόχους της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης καλύτερα. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τη βελτίωση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση καθώς και για τη βελτίωση
της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την αειφορία στο
ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.________________________________________The present thesis concerns the scientific field of Environmental Education and focuses particularly on the role of teachers in its effectiveness. It aims to explore the characteristics of an effective environmental educator through a qualitative approach. For this purpose, interviews were conducted with fifteen teachers who have been involved in Environmental Education for many years from various positions. The responses of the participants were recorded and analyzed using the method of thematic analysis. For the research participants, environmental educators need to have special characteristics, more than what effective teachers have, so that they can achieve the goals of Environmental Education better. The results of the research are particularly useful for improving the training of teachers in Environmental Education as well as for improving the effectiveness of the implementation of Environmental Education for sustainability in the Greek education system. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | περιβαλλοντική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη | en_US |
dc.subject | αποτελεσματικότητα | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικοί | en_US |
dc.subject | environmental education | en_US |
dc.subject | education of sustainable development | en_US |
dc.subject | effectiveness | en_US |
dc.subject | educators | en_US |
dc.title | Χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών περιβαλλοντικών εκπαιδευτών: Μια ποιοτική προσέγγιση | en_US |
dc.title.alternative | Characteristics of effective environmental educators: A qualitative approach | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |