dc.contributor.advisor | Σοφιανίδης, Άγγελος | |
dc.contributor.author | Αλεξίου, Κωσταντίνος | |
dc.contributor.author | Alexiou, Konstantinos | |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T08:05:45Z | |
dc.date.available | 2024-10-15T08:05:45Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5009 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την εισαγωγή του φαινομένου της σαύρας
Γκέκο στο Δημοτικό σχολείο. Αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό υλικό με στοιχεία
επαυξημένης πραγματικότητας, αξιοποιώντας τη διερευνητική μέθοδο διδασκαλίας.
Επιπλέον, αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι με τίτλο «Ο Φερνάντο το
ξεχασιάρικο σαμιαμίδι», με στόχο την εμπλοκή των μαθητών κατά την εκπαιδευτική
διαδικασία. Το εκπαιδευτικό υλικό αξιολογήθηκε από τέσσερις εκπαιδευτικούς με
γνώσεις και εμπειρία στη διδασκαλία της Ν-ΕΤ. Οι εκπαιδευτικοί απάντησαν σε
ερωτηματολόγιο σχετικά με την εφαρμοσιμότητα του εκπαιδευτικού υλικού. Μέσω
θεματικής ανάλυσης αναδείχθηκαν τα θετικά στοιχεία του υλικού, οι προκλήσεις και
οι προτάσεις για βελτίωση.__________________________________________This thesis explores the introduction of Gecko Effect in primary school. Educational
materials enhanced with augmented reality elements were developed, following an
inquiry-based learning method. Moreover, a digital game titled "Fernando the Forgetful
Lizard" was created. The purpose of the game was to stimulate students' interest and
encourage them engage in the learning process. The educational materials were
evaluated by four teachers with knowledge and experience in Nanotechnology
education. The teachers completed a questionnaire regarding the applicability of the
educational material. Through thematic analysis, positive aspects of the material,
challenges, and suggestions for improvement were identified. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | νανοτεχνολογία | en_US |
dc.subject | επαυξημένη πραγματικότητα | en_US |
dc.subject | ηλεκτρονικό παιχνίδι | en_US |
dc.subject | φαινόμενο της σαύρας γκέκο | en_US |
dc.subject | nanotechnology | en_US |
dc.subject | augmented reality | en_US |
dc.subject | electronic game | en_US |
dc.subject | gecko's phenomenon | en_US |
dc.title | Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το φαινόμενο της σαύρας Γκέκο με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας | en_US |
dc.title.alternative | Development of educational material in Primary School about the Gecko lizard phenomenon withe elements of augmented reality | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |