dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της επαγγελματικής
εξουθένωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι/ες εργάζονται σε
δημοτικά σχολεία του Δήμου Φλώρινας. Η εργασία διαρθρώνεται σε τέσσερα
κεφάλαια. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η έννοια
και ο ορισμός της επαγγελματικής εξουθένωσης, καθώς και μια ιστορική ανασκόπηση,
οι διαστάσεις της επαγγελματικής εξουθένωσης σύμφωνα με το μοντέλο της Maslach,
τα αίτια και οι τρόποι εκδήλωσής του. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στα
χαρακτηριστικά της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών. Εξετάζει τους
παράγοντες και τα αίτια εμφάνισης του εργασιακού άγχους, παρουσιάζει στοιχεία
ερευνών, καθώς και τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου. Στην συνέχεια, στο τρίτο
κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα, η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε
προκειμένου να ολοκληρωθεί η έρευνα, καθώς και τα ευρήματα που προκύπτουν από
την έρευνα σε πίνακες και γραφήματα. Στο τελευταίο, τέταρτο κεφάλαιο συζητιούνται
τα ευρήματα αυτής της έρευνας.____________________________________________The aim of this research is to explore the job burn-out level among education teachers
of the primary education sector in primary schools of Florina. A multidimensional
phenomenon, with three dimensions that constitute the phenomenon, the study, it was
completed through four chapters. The first analyzed the concept of occupational
burnout, its causes, symptoms, a Historical overview, models, and the ways addressing
this. The second chapter delves into the characteristics of teacher burnout. It examines
the factors and causes of work-related stress, presents research findings, and discusses
ways to address the phenomenon. Subsequently, the third chapter presents in detail the
research methodology that was followed to complete the study, as well as the findings
that emerged from the research, presented in tables and graphs. The fourth and final
chapter discusses the conclusions that were drawn. | en_US |