Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζιφόπουλος, Μενέλαος
dc.contributor.authorΚομπότη, Αθανασία
dc.contributor.authorKompoti, Athanasia
dc.date.accessioned2024-10-15T08:51:55Z
dc.date.available2024-10-15T08:51:55Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5010
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της επαγγελματικής εξουθένωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι/ες εργάζονται σε δημοτικά σχολεία του Δήμου Φλώρινας. Η εργασία διαρθρώνεται σε τέσσερα κεφάλαια. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η έννοια και ο ορισμός της επαγγελματικής εξουθένωσης, καθώς και μια ιστορική ανασκόπηση, οι διαστάσεις της επαγγελματικής εξουθένωσης σύμφωνα με το μοντέλο της Maslach, τα αίτια και οι τρόποι εκδήλωσής του. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στα χαρακτηριστικά της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών. Εξετάζει τους παράγοντες και τα αίτια εμφάνισης του εργασιακού άγχους, παρουσιάζει στοιχεία ερευνών, καθώς και τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου. Στην συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα, η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε προκειμένου να ολοκληρωθεί η έρευνα, καθώς και τα ευρήματα που προκύπτουν από την έρευνα σε πίνακες και γραφήματα. Στο τελευταίο, τέταρτο κεφάλαιο συζητιούνται τα ευρήματα αυτής της έρευνας.____________________________________________The aim of this research is to explore the job burn-out level among education teachers of the primary education sector in primary schools of Florina. A multidimensional phenomenon, with three dimensions that constitute the phenomenon, the study, it was completed through four chapters. The first analyzed the concept of occupational burnout, its causes, symptoms, a Historical overview, models, and the ways addressing this. The second chapter delves into the characteristics of teacher burnout. It examines the factors and causes of work-related stress, presents research findings, and discusses ways to address the phenomenon. Subsequently, the third chapter presents in detail the research methodology that was followed to complete the study, as well as the findings that emerged from the research, presented in tables and graphs. The fourth and final chapter discusses the conclusions that were drawn.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεπαγγελματική εξουθένωσηen_US
dc.subjectσυμπτώματαen_US
dc.subjectεργασιακό άγχοςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectburnouten_US
dc.subjectsymptomsen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectgeneral education teachersen_US
dc.titleΗ επαγγελματική εξουθένωση δασκάλων του Νομού Φλώρινας: παράγοντες επίδρασηςen_US
dc.title.alternativePrimary school teachers' burnout: influencing factorsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record