Show simple item record

dc.contributor.advisorΔόσης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΚότσαρης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2024-10-24T07:39:10Z
dc.date.available2024-10-24T07:39:10Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5020
dc.description.abstractΣε αυτή τη πτυχιακή θα αναπτύξουμε και θα σχεδιάσουμε ένα παιχνίδι 3d με την πλατφόρμα της Unity Engine 3D. Τα πρώτα κεφάλαια ξεκινούν με μια ιστορική αναδρομή στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, αλλά και πως αυτά ξεκίνησαν να μπάινουν στη ζωή μας. Επίσης, θα αναλύσουμε τα βασικά προγράμματα για την δημιουργία Video Games. Έπειτα, θα μεταβούμε απ’ τη θεωρία στη πράξη και θα εγκαταστήσουμε τη μηχανή Unity 3D. Αμέσως μετά, θα περάσουμε στην δημιουργία του project, όπου θα αναλύσουμε και θα περιγράψουμε με λεπτομέρεια τα βήματα και όποιες δυσκολίες για την δημιουργία ενός 3D Video Game. Τέλος, έχουμε την παρουσίαση του Jellyfish Hunter. In this thesis, we will develop and design a 3D video game using the Unity Engine 3D. The initial chapters begin with a historical overview of the history of video games and how they started becoming a part of our lives. Additionally, we will analyze the fundamental software for creating video games. Following that, we will move from theory to practice and install the Unity 3D engine. Right after, we will proceed to create the project, where we will analyze and describe in detail the steps and any challenges involved in creating a 3D video game. Finally, we have the presentation of Jellyfish Hunter.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικήςen_US
dc.subjectUnity engine 3Den_US
dc.subjectΒιντεοπαιγνίδιαen_US
dc.subjectVideo gamesen_US
dc.titleΑνάπτυξη και σχεδιασμός παιχνιδιού με μηχανή Unityen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record