Show simple item record

dc.contributor.authorΚαμπαδάκη, Ελισσάβετ
dc.date.accessioned2024-10-25T09:25:53Z
dc.date.available2024-10-25T09:25:53Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5025
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, εξετάζει τη δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος για ξενοδοχεία. Στη σημερινή εποχή, η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Με τη χρήση προηγμένων εργαλείων και τεχνολογιών, μπορούμε να αναπτύξουμε ένα σύστημα το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τόσο των πελατών όσο και τον εργαζομένων των ξενοδοχείων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και την εμπειρία χρήσης. Αρχικά για τον πελάτη, είναι σημαντικό να έχει πρόσβαση σε μια εύχρηστη και φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα, η οποία θα του επιτρέπει να πραγματοποιεί κρατήσεις με άνεση και ταχύτητα. Η πλατφόρμα αυτή πρέπει να είναι σχεδιασμένη με γνώμονα την απλότητα και την ευχρηστία, ώστε ο πελάτες να μπορούν εύκολα να περιηγηθούν, να επιλέξουν το δωμάτιο που επιθυμούν και να ολοκληρώσουν την κράτησή του χωρίς περιττές δυσκολίες ή καθυστερήσεις. Από την άλλη πλευρά, για τους εργαζομένους του ξενοδοχείου, ένα τέτοιο πληροφοριακό σύστημα πρέπει να παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης των κρατήσεων με ακρίβεια και ευκολία. Οι εργαζόμενοι, πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις κρατήσεις και τα αιτήματα των πελατών, και να διαχειρίζονται οποιαδήποτε αλλαγή με αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, το πληροφοριακό σύστημα μπορεί να εμπλουτιστεί με επιπρόσθετες λειτουργίες, οι οποίες θα καλύπτουν ευρύτερες και πιο εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών, μία από τις οποίες θα μπορούσε να είναι η δυνατότητα κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων ή ακόμα και με συνεργασίες με εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων να προστεθεί στη πλατφόρμα και αυτή η δυνατότητα. Συνοψίζοντας, η δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος για ξενοδοχεία. η οποία αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στους πελάτες όσο και στους εργαζομένους. Μέσω της χρήσης αυτών των τεχνολογιών, εξασφαλίζεται μια βελτιωμένη εμπειρία χρήσης για τους πελάτες, οι οποίοι, μπορούν να πραγματοποιούν κρατήσεις εύκολα και γρήγορα, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και τις παροχές του ξενοδοχείου. Παράλληλα, το πληροφοριακό σύστημα διευκολύνει τη διαχείριση καθημερινών λειτουργιών του ξενοδοχείου παρέχοντας στους εργαζομένους εργαλεία για την αποδοτική διαχείριση των κρατήσεων και των αιτημάτων. This paper examines the creation of an information system for hotels. In today's era, technology is an integral part of our daily lives and has radically changed the way businesses operate. By using advanced tools and technologies, we can develop a system that meets the needs of both hotel customers and employees, providing solutions that improve efficiency and user experience. Firstly, for the customer, it is important to have access to a user-friendly and intuitive platform that allows them to make reservations comfortably and quickly. This platform should be designed with simplicity and ease of use in mind, so that customers can easily navigate, choose the room they desire, and complete their reservation without unnecessary difficulties or delays. On the other hand, for hotel employees, such an information system should provide the capability to monitor and manage reservations accurately and easily. Employees should be able to see real-time bookings and customer requests and manage any changes efficiently. Additionally, the information system can be enriched with additional functions that cover broader and more specialized customer needs. One such function could be the ability to book airline tickets, or even, through partnerships with car rental companies, adding the capability to reserve rental cars on the platform. In summary, the creation of an information system for hotels that leverages modern technologies can offer significant benefits to both customers and employees. The thought of using these technologies, an improved user experience is ensured for the customer, who can make reservations easily and quickly and access information about hotel services and amenities. At the same time, the information system facilitates the management of the hotel's daily operations, providing employees with tools for the efficient management of reservations and requests.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικήςen_US
dc.subjectSpring Booten_US
dc.subjectBootstrapen_US
dc.subjectThymeleafen_US
dc.subjectMySQLen_US
dc.subjectUser Interfaceen_US
dc.subjectΠληροφοριακό σύστημα ξενοδοχείουen_US
dc.subjectWeb developmenten_US
dc.subjectΕφαρμογήen_US
dc.subjectΒάση δεδομένωνen_US
dc.titleΠληροφοριακό σύστημα ξενοδοχείουen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record