dc.contributor.advisor | Νικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Περπερίδου, Χριστίνα | |
dc.contributor.author | Perperidou, Christina | |
dc.date.accessioned | 2024-11-18T09:44:32Z | |
dc.date.available | 2024-11-18T09:44:32Z | |
dc.date.issued | 2023-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5094 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει στο μοντέλο Van Hiele για τη διδασκαλία και μάθηση της Γεωμετρίας και στα αποτελέσματα από εμπειρικές έρευνες που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα σχετικά με το μοντέλο αυτό. Αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου Van Hiele για την ανάπτυξη της γεωμετρικής σκέψης και παρουσιάζονται τα βασικά ερευνητικά δεδομένα και ευρήματα από ελληνικές εμπειρικές έρευνες σχετικά με το μοντέλο Van Hiele. Στόχος είναι η ανάλυση και σύγκριση των επιλεγμένων ερευνών με βάση ένα εργαλείο συγκριτικής ανάλυσης που δομήθηκε στο πλαίσιο αυτής της εργασίας. Τα συμπεράσματα από την ανάλυση των ερευνών είναι πολλαπλά και συνιστούν πηγή γνώσης για τη βαθύτερη κατανόηση του μοντέλου Van Hiele αλλά παράλληλα αποτελούν σημαντικό εργαλείο για την αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών και της διδασκαλίας της Γεωμετρίας στην Ελλάδα._______________________________________________________________________________________________________________________________The present study focuses on the Van Hiele model for teaching and learning geometry, along with the outcomes of empirical research conducted in Greece regarding this model. It analyzes the fundamental characteristics of the Van Hiele model for the development of geometric thinking and presents the essential research data and findings from Greek empirical studies related to the Van Hiele model. The aim is to analyze and compare the selected research studies using a comparative analysis tool developed within the framework of this study. The conclusions drawn from the analysis of these studies are multifaceted and serve as a source of knowledge for a deeper understanding of the Van Hiele model. Simultaneously, they constitute a significant tool for evaluating curriculum programs and the teaching of geometry in Greece. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | γεωμετρία | en_US |
dc.subject | γεωμετρική σκέψη | en_US |
dc.subject | επίπεδα Van Hiele | en_US |
dc.subject | μοντέλο Van Hiele | en_US |
dc.subject | συγκριτική ανάλυση | en_US |
dc.subject | geometry | en_US |
dc.subject | geometric thinking | en_US |
dc.subject | Van Hiele levels | en_US |
dc.subject | comparative analysis | en_US |
dc.title | Μια ανάλυση εμπειρικών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα για τη διδασκαλία και μάθηση της Γεωμετρίας σύμφωνα με το μοντέλο Van Hiele | en_US |
dc.title.alternative | An analysis of empirical research carried out in Greece on the teaching and learning of Geometry according to the Van Hiele model | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |