Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΝικολαΐδης, Νικόλαος
dc.contributor.authorNikolaidis, Nikolaos
dc.date.accessioned2025-01-10T09:16:12Z
dc.date.available2025-01-10T09:16:12Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5194
dc.description.abstractΠαλαιότερα, είχαμε εξοικειωθεί με τους όρους «εικόνα», «ήχος», «βίντεο», πλέον, με την πληροφορία να παρουσιάζεται με ένα μεγάλο εύρος μέσων, πιο εύστοχη είναι η χρήση του όρου «πολυμέσα». Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη χρήση πολυμέσων για τους σκοπούς της εκπαίδευσης, τόσο από τη θεωρητική σκοπιά, όσο και μέσω της ανάπτυξης εφαρμογής, παρουσιάζοντας τρία περιβαλλοντικά ζητήματα - τη ρύπανση του αέρα, τη μόλυνση της θάλασσας και τη σπουδαιότητα της ανακύκλωσης - σύμφωνα με τις ανάγκες του μαθήματος Μελέτη Περιβάλλοντος της Δ΄ τάξης. Τα πολυμέσα είναι ένα εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού που με την κατάλληλη χρήση, μπορεί να δημιουργήσει ένα πιο ελκυστικό και διαδραστικό περιβάλλον για τους μαθητές, το οποίο θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν ακόμα και τις πιο πολύπλοκες έννοιες. Τέλος, για τη δημιουργία του πολυμεσικού αυτού περιεχομένου χρησιμοποιήθηκαν έτοιμα ή και επεξεργασμένα διανυσματικά γραφικά και κινούμενα σχέδια, καθώς και πληθώρα ελεύθερων διαδικτυακών προγραμμάτων._________________________________________________________________________________________________________________________In the past, we were familiar with the terms "image", "sound", "video", today, in the era where information is presented through a wide range of media, the use of the term "multimedia" is more appropriate. This dissertation addresses the use of multimedia for educational purposes, both from a theoretical perspective and through application development, presenting three environmental issues - air pollution, marine pollution and the importance of recycling – according to the needs of the 4th grade course, Environmental Studies. Multimedia is a tool in the hands of the teacher that, if used properly, can create a more attractive and interactive environment for students, which will help them to understand even the most complex concepts. Finally, for the creation of this multimedia content, ready-made or edited vector graphics and animations were used, as well as a variety of free online programs.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολυμέσα
dc.subjectεκπαίδευση
dc.subjectπεριβάλλον
dc.subjectκινούμενα σχέδια
dc.subjectmultimedia
dc.subjecteducation
dc.subjectenvironment
dc.subjectanimation
dc.titleΠολυμέσα και Εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικού πολυμεσικού περιεχομένου για θέματα περιβάλλοντος με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animationen_US
dc.title.alternativeMultimedia and education. Creating educational multimedia content on environmental issues using vector graphics and animationen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record