Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου, Αναστασία
dc.contributor.authorΜπουτσιούλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorBoutsioulis, Constantinos
dc.date.accessioned2025-01-14T10:44:39Z
dc.date.available2025-01-14T10:44:39Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5244
dc.description.abstractΗ εργασία επικεντρώνεται στη διαχείριση και στην επικοινωνία των πολιτιστικών εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα στα μουσικά φεστιβάλ της Ελλάδας, αναλύοντας την εξέλιξη στο πέρασμα του χρόνου, τις πρακτικές, και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διοργανωτές. Η ανάλυση περιλαμβάνει τις στρατηγικές που εφαρμόζονται για την προώθηση και την επικοινωνία των φεστιβάλ με έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης εξετάζονται οι πρακτικές διαχείρισης των μουσικών φεστιβάλ, οι οποίες συνδυάζουν στοιχεία από το τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων και της πολιτιστικής διαχείρισης. Στην εισαγωγή, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο όπου αναλύονται οι αρχές της οργάνωσης και της διαχείρισης των μουσικών φεστιβάλ αλλά και της στρατηγικής επικοινωνίας τονίζοντας την ανάγκη στοχοθέτησης μέσω του μοντέλου S.M.A.R.T. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή στα μουσικά φεστιβάλ της Ελλάδας, καταγράφοντας παράλληλα την τρέχουσα κατάσταση στην πολιτιστική βιομηχανία. Η μεθοδολογία της έρευνας περιλαμβάνει τον συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των φεστιβάλ ώστε να καταγραφεί και να κατηγοριοποιηθεί το ψηφιακό αποτύπωμα αλλά και η ταυτότητα τους. Αναλύεται η επικοινωνιακή στρατηγική που εφαρμόζουν, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και των τακτικών προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα φεστιβάλ που εξετάζονται στην έρευνα είναι το River Party, το Φεστιβάλ Βρύσης Τυρνάβου και το Ireon Music Festival ενώ πραγματοποιείται σημειωτική ανάλυση σε λογότυπο και αφίσα, έρευνα στις δημοφιλείς αναρτήσεις, στην συχνότητα αναρτήσεων και το περιεχόμενό τους. Η διαχείριση των φεστιβάλ αναλύεται με την μέθοδο S.W.O.T. ενώ η επικοινωνία με τους εφτά παράγοντες μίγματος μάρκετινγκ (7 Ps). Επιπλέον πραγματοποιήθηκε έρευνας στην αντιμετώπιση κρίσεων. Στα συμπεράσματα, η εργασία επισημαίνει τη σημασία των μουσικών φεστιβάλ ως ειδικά γεγονότα που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες. Τονίζεται ότι η επιτυχής διοργάνωση απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και προσαρμογή στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Προτείνονται τρόποι βελτίωσης που θα εκσυγχρονίσουν την επικοινωνία και την ταυτότητα των φεστιβάλ, καθώς και λύσεις για τη βελτίωση της διαχείρισης τους. _________________________________________________________________________________________________________________________The thesis focuses on the management and communication of cultural events and more specifically on music festivals in Greece, analyzing the evolution over time, the practices, and the challenges organizers face. The analysis includes the strategies applied for the promotion and communication of festivals with a focus on social media. It also reviews the management practices of music festivals, which combine elements from business and cultural management. In the introduction, the theoretical framework is presented where the principles of organization and management of music festivals and strategic communication are analyzed, emphasizing the need for targeting through the S.M.A.R.T. model. Then, a historical review of music festivals in Greece is presented, while describing the current situation in the cultural industry. The research methodology includes quantitative and qualitative research on the festivals' social media to record and categorize their digital footprint and identity. Their communication strategy is analyzed, including their digital marketing tools and social media promotion tactics. The festivals investigated in the research are River Party, Vrisi Tyrnavou Festival, and Ireon Music Festival while semiotic analysis is applied to the logo and poster, research on popular posts, post frequency, and content. The management of the festivals is analyzed with the S.W.O.T. method while the communication with the seven mixed marketing elements (7 Ps). In addition, research on crisis management was conducted. In conclusion, the thesis highlights the importance of music festivals as special events that offer unique experiences to visitors. It is emphasized that a successful organization requires careful planning and adaptation to ever-changing conditions. Ways of improvement are suggested to modernize the communication and identity of festivals, as well as solutions to improve their managementen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμουσικά φεστιβάλen_US
dc.subjectδιαχείριση πολιτιστικών εκδηλώσεωνen_US
dc.subjectεπικοινωνιακή στρατηγικήen_US
dc.subjectδιαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectmusic festivalsen_US
dc.subjectmanagement of cultural eventsen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectsocial media managementen_US
dc.titleΔιαχείριση Εκδηλώσεων Πολιτισμού: Τα Μουσικά Φεστιβάλ στην Ελλάδαen_US
dc.title.alternativeCultural Events Management: Festivals in Greeceen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record