Show simple item record

dc.contributor.authorΜάρκου, Χρυσάνθη
dc.date.accessioned2017-04-05T09:06:45Z
dc.date.available2017-04-05T09:06:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other726 ΜΑΡ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/525
dc.description.abstractΟι νέες τεχνολογίες αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της νέας σύγχρονης κοινωνίας, επηρεάζοντας όλους τους τομείς της καθημερινής ζωής, και φυσικά την εκπαίδευση. Οι απεριόριστες δυνατότητες που μας προσφέρουν, καθιστά εφικτή την δημιουργία ενός πολυτροπικού και πολυαισθητιριακού περιβάλλοντος μάθησης. Συνεχώς, γίνονται μελέτες για το πως μπορούν οι νέες τεχνολογίες να αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση, ακόμη και στην διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ανάγκες που δημιουργεί η νέα παγκοσμιοποιημένη κοινωνία για επαφή με άλλους πολιτισμούς αποτέλεσε πρόκληση για την υλοποίηση του project της παρούσας εργασίας. Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο να ερευνήσει τρόπους με τους οποίους μπορεί να ενσωματωθούν οι νέες τεχνολογίες στην εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας, αλλά και πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με τον ελληνικό και των "γύρω" χωρών πολιτισμούς. Οι μαθητές μέσα από μια σειρά τεχνολογικών εργαλείων είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν στην χρήση τους, ενώ παράλληλα να αναπτύξουν τις γλωσσικές και γνωστικές τους δεξιότητες, την δημιουργικότητα τους κατασκευάζοντας τις δικές τους ψηφιακές ιστορίες, αλλά και την διαπολιτισμική τους επίγνωση μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες και σε ένα παιγνιώδες πλαίσιο.Undoubtly, in our days, new technologies are an integral part of modern world and have serious affects in daily life. Of course, the field of education could not been uninfluenced. New technologies offer endless opportunities to create a multimodal and multisensory learning environment. A lot of researches have been made in order to investigate ways to use new technology properly in education, also and in second/ foreign language learning. These needs, in combination with the needs of globalization for contacting with different cultures were the motive for the current research. The objectives of this research was to investigate how new technologies could be used properly in learning Greek as a foreign language, and how they would ensure contact with greek and “neighbor” cultures. The students had the opportunity to use technological tools, to learn how to use, while they were developing language and cognitive skills, their creativity through digital storytelling, and also their multicultural awareness, working on cooperative activities in a game-based context.en_US
dc.format.extent248 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςen_US
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectΕλληνική γλώσσα ως ξένηen_US
dc.subjectΔραστηριοκεντρική μέθοδοςen_US
dc.subjectΕκμάθηση γλώσσας μέσω υπολογιστήen_US
dc.subjectNew technologiesen_US
dc.subjectDigital storytellingen_US
dc.subjectGreek as a foreign languageen_US
dc.subjectTask-based learningen_US
dc.subjectComputer Assisted Language Learning (CALL)en_US
dc.titleΓνωρίζω την Ελλάδα και τις "γύρω" χώρες με την μέθοδο Digital Storytelling: Εκπαιδευτικό υλικό για την ελληνική ως ξένη γλώσσαen_US
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record