Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΔρομπουλιανούδη, Κωνσταντίνα - Στυλιανή
dc.contributor.authorDrompoulianoudi, Konstantina - Styliani
dc.date.accessioned2025-01-15T12:02:31Z
dc.date.available2025-01-15T12:02:31Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5260
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται ένα σημαντικό ζήτημα στον χώρο της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Το ζήτημα αυτό αφορά την επίδραση που έχει η χρήση της αφήγησης στους μαθητές, τα οφέλη δηλαδή που τους προσφέρει κατά τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Γι’ αυτό, σκόπιμο θεωρήθηκε να διερευνηθούν οι απόψεις των εν δυνάμει και εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το θέμα αυτό. Η επιλογή του θέματος έγινε λαμβάνοντας υπόψη ότι αν και έχουν διεξαχθεί έρευνες για τη συμβολή της αφήγησης στην εκπαίδευση, ωστόσο οι έρευνες στον χώρο των Μαθηματικών είναι περιορισμένες. Σκοπός, λοιπόν, της εργασίας είναι η εξέταση των απόψεων των εν δυνάμει και εν ενεργεία εκπαιδευτικών σχετικά με τα πλεονεκτήματα που επιφέρει η χρήση της αφήγησης στους μαθητές κατά τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού συλλέχθηκαν μέσω γραπτών απαντήσεων οι απόψεις 40 φοιτητών και 40 εκπαιδευτικών, ακολουθώντας ως ερευνητική μέθοδο την ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι συμμετέχοντες και των δύο ομάδων τάσσονται υπέρ της χρήσης της αφήγησης στη διδασκαλία των Μαθηματικών, υπογραμμίζοντας σπουδαία οφέλη που επιφέρει στους μαθητές. Δε σημειώθηκαν σημαντικές διαφορές στα δεδομένα της έρευνας με αυτά των άλλων ερευνών όσον αφορά τις απόψεις των εν δυνάμει εκπαιδευτικών. Ωστόσο, διαφορές υπήρξαν στις απόψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών με αυτές των εκπαιδευτικών παλιότερων ερευνών, συμπληρώνοντας και δίνοντας έμφαση και σε οφέλη που δεν έχουν επισημανθεί σε προηγούμενες έρευνες. Τέλος, γίνονται μερικές προτάσεις για μελλοντική έρευνα με βάση τα συμπεράσματα. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________This project is dealing with an important issue in the field of Education and specifically the teaching of Mathematics. This issue is about the impact that the use of narration has on the students, that is the advantages that offers to them during the teaching of Mathematics. For this reason, it has been considered appropriate to explore the views of the pre-service and in-service teachers on this matter. The choice of the issue was made by taking into account that even though surveys have been conducted about the contribution of narration in Education, these surveys in the field of Mathematics are restricted. Aim of the project is the pre-service and in-service teachers' views examination regarding the advantages that the use of narration on students during teaching Mathematics brings. To achieve this aim the views of 40 students and 40 teachers have been collected, using as a research method the content analysis. The results showed that the participants of both teams are for the use of narration in teaching Mathematics, stressing the great benefits for the students. Important differences between the views of pre-service teachers were not noticed comparing to other surveys. However, there were differences between the views of in -service teachers and the results of older surveys, completing and giving emphasis to the benefits which have not been pointed out in past surveys. Finally, there will be suggestions of future research based on the conclusion.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαφήγησηen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectδιδασκαλία των Μαθηματικώνen_US
dc.subjectεν δυνάμει εκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectεν ενεργεία εκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectstorytellingen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjectteaching of Mathematicsen_US
dc.subjectpre - service teachersen_US
dc.subjectin - service teachersen_US
dc.titleΗ χρήση της αφήγησης στη διδασκαλία των Μαθηματικών από μελλοντικούς και εν ενεργεία εκπαιδευτικούςen_US
dc.title.alternativeThe use of storytelling in the teaching Mathematics by pre – service and in – service teachersen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record