Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου, Αμαλία
dc.contributor.authorΓουτακόλη, Μαγδαλινή
dc.contributor.authorGoutakoli, Magdalini
dc.date.accessioned2025-01-23T15:41:25Z
dc.date.available2025-01-23T15:41:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5352
dc.description.abstractΗ πανδημία Covid-19 είναι μια πρωτόγνωρη κρίση, τόσο λόγω της γεωγραφικής της εξάπλωσης όσο και λόγω της έντασης και διάρκεια της. Αρνητικές επιπτώσεις καταγράφονται σε όλες τις πτυχές της σύγχρονης ζωής, από την προσωπική ζωή και τις ελευθερίες των πολιτών μέχρι την επαγγελματική ζωή. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία κερδίζουν διαρκώς περισσότερους χρήστες έχουν τη δυναμική να συνεισφέρουν καθοριστικά στη διαχείριση κρίσεων, καθώς λειτουργούν ως πηγές πληροφοριών που αφορούν στην υγεία, στην πρόληψη, την προφύλαξη, τη διαχείριση των συμπτωμάτων κ.α. Εντούτοις, οι χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στράφηκαν σε αυτά κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 προκειμένου να υποκαταστήσουν την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους όσο και για να ενημερωθούν για την πορεία της πανδημίας και για τα προτεινόμενα μέτρα προστασίας. Η παρούσα έρευνα διερεύνησε τους λόγους που οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Twitter κατά την έναρξη της δεύτερης καραντίνας στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα την περίοδο 7- 14 Νοεμβρίου 2020. Αντλήθηκαν και μελετήθηκαν 2000 tweets ύστερα από τυχαία δειγματοληψία. Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι οι άνθρωποι κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να ενημερωθούν, να αλλάξουν απόψεις και να ασκήσουν κριτική στα εφαρμοζόμενα μέτρα και ακόμα να σαρκαστούν τα επιβαλλόμενα μέτρα και την υφιστάμενη κατάσταση________________________________________________________________________________________________________________________________________________The Covid-19 pandemic is an unprecedented crisis, in terms of duration, geographical spread, intensity and duration. The Covid-19 crisis has affected all the modern life facets negatively, from the way of living to how businesses operate. Social media, which are gaining more and more users, have the potential to contribute to crisis management decisively, as they operate as health related information sources, including information regarding infection prevention, symptom management, etc. Thus, social media users have turned to them during the Covid-19 pandemic in order to substitute a part of the lost communication and interaction with other people as well as in order to get informed about the course of the pandemic and the proposed protection measures. This research investigated the reasons why people used Twitter at the beginning of the second quarantine in Greece and more specifically during the period 7- 14 November 2020. 2000 tweets were collected and studied after random sampling. The results show that people seeks answers in social media and they seek to communicate with others, exchange opinions on the crisis and even to criticize or scoff at the imposed measures and the overall situationen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjecttweetsen_US
dc.subjectcovid-19en_US
dc.subjectκρίσειςen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjecttweetsen_US
dc.subjectcovid-19en_US
dc.subjectcrisisen_US
dc.titleΛόγοι χρήσης των κοινωνικών μέσων κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19en_US
dc.title.alternativeReasons for using Social Media during the crisis period of Covid-19en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record