Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια καθηγήτρια: Γρίβα Ελένη
dc.contributor.authorΓρηγοράσκου, Μελπομένη
dc.contributor.otherΕπιβλέπων καθηγητής: Θωίδης Ιωάννης
dc.contributor.otherΕπιβλέπουσα καθηγήτρια: Τσακιρίδου Ελένη
dc.date.accessioned2017-05-23T15:26:45Z
dc.date.available2017-05-23T15:26:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/544
dc.descriptionΤμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Π.Μ.Σ. : Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγική και νέες τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ πρόσφατη εφαρμογή της Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας (ΟΕΠΓ), ή όπως αναφέρεται στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία της μεθόδου CLIL, στα πιλοτικά σχολεία της Ελλάδας, αλλά και η ευρεία εφαρμογή της στην Ευρώπη, με την επακόλουθη συμβολή της στην προώθηση της πολυγλωσσίας, έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον γύρω από αυτή την εκπαιδευτική προσέγγιση. Ωστόσο, η απαιτούμενη παροχή εξειδικευμένης εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς παραμένει ζητούμενο. Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν σε βάθος, μέσα από προσωπικές ημιδομημένες συνεντεύξεις 30 ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης, οι απόψεις και οι εμπειρίες των εκπαιδευτικών γύρω από την εφαρμογή της ΟΕΠΓ, καθώς και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες σε σχέση με αυτήν. Μέσα από την θεματική ποιοτική ανάλυση που ακολούθησε διαπιστώθηκε η θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην ΟΕΠΓ, παρά την ελάχιστη εμπειρία τους με αυτήν και την ελλιπή τους κατάρτιση, κυρίως λόγω της συμβολής της στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών και στην αύξηση των κινήτρων για μάθηση. Επίσης, έγινε αντιληπτή η προτίμηση και αυτοπεποίθηση των εκπαιδευτικών γύρω από την διδασκαλία περιεχομένου θεωρητικών γνωστικών μαθημάτων στην γλώσσα- στόχο και η κατανόηση του σημαντικού ρόλου της συνεργασίας ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γλωσσών και περιεχομένου. Ωστόσο, διαπιστώθηκε η ανάγκη κατάρτισή των εκπαιδευτικών σε θεωρητικά, αλλά πολύ περισσότερο πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με την μεθοδολογία της ΟΕΠΓ, όπως τις μεθοδολογικές γνώσεις γύρω από τα μη- γλωσσικά αντικείμενα, την ενσωμάτωσή τους με τις μεθόδους γλωσσικής διδασκαλίας και την αξιολόγηση, αλλά και η ανάγκη εξοικείωσής τους με καλές πρακτικές εφαρμογής της ΟΕΠΓ και η προώθηση της ευαισθησίας των εκπαιδευτικών απέναντι στην καινοτομία και την επαγγελματική τους εξέλιξη.en_US
dc.format.extent236 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΟλοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσαςen_US
dc.subjectΟΕΠΓen_US
dc.subjectΕκμάθηση γλωσσώνen_US
dc.subjectΑπόψειςen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectContent and Language Integrated Learningen_US
dc.subjectCLILen_US
dc.subjectLanguage learningen_US
dc.subjectPerceptionsen_US
dc.subjectTeachersen_US
dc.subjectTeacher educationen_US
dc.titleΗ Αξιοποίηση της μεθόδου CLIL στην δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση: καταγραφή των απόψεων και εμπειριών των εκπαιδευτικών των ξένων γλωσσώνen_US
dc.typeΜεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record