Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Ιορδανίδης Γεώργιος
dc.contributor.authorΝέστορα, Ιουλία
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Τσακιρίδου Ελένη
dc.date.accessioned2017-05-31T06:24:14Z
dc.date.available2017-05-31T06:24:14Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.other467 ΝΕΣ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/568
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠαρόλο που οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών φαίνεται να έχουν σημαντική επίδραση στην κινητοποίηση στην εργασία τους (Brackett, et al., 2008), μόλις πρόσφατα αυτές άρχισαν να συμπεριλαμβάνονται στις έρευνες των επιστημόνων που μελετούν την εργασία των εκπαιδευτικών. Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετήσει την επίδραση των ικανοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση των κινήτρων στην εργασία τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 167 εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης και χρησιμοποιήθηκαν οι κλίμακες: Wong Law Emotional Inteligence Scale (WLEIS, Wong & Law, 2002), Teachers’ Achievement Goals in Work Questionnaire (Papaioannou & Christodoulidis, 2007) και Ohio State Teacher Efficacy Scale (OSTES, Tschannen-Moran & Woolfolk Hoy, 2001). Τα αποτελέσματα από την έρευνα έδειξαν, ότι οι εκπαιδευτικοί με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη έχουν υψηλότερες αντιλήψεις αυτοαποτελεσματικότητας στην εργασία τους, είναι περισσότερο προσανατολισμένοι στο έργο τους και λιγότερο στις επιδόσεις. Τα αποτελέσματα είναι σημαντικά για το ρόλο που έχουν οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών στα κίνητρα στην εργασία τους.en_US
dc.format.extent94 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηen_US
dc.subjectΣτόχοι επίτευξηςen_US
dc.subjectΨυχική ανθεκτικότηταen_US
dc.subjectΑντίληψη αυτοαποτελεσματικότηταςen_US
dc.subjectEmotional intelligenceen_US
dc.subjectAchievementsen_US
dc.subjectMental resilienceen_US
dc.subjectSelf-efficacyen_US
dc.titleΣχολικό κλίμα και συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών ως προβλεπτικοί παράγοντες για την ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeSchool climate and emotional intelligence of educators as predictive factors for the mental resilience of educatorsen_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record