Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Γρίβα Έλενα
dc.contributor.authorΚαδρέφτση, Ιωάννα
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Σέμογλου Κλειώ
dc.date.accessioned2017-06-06T08:12:30Z
dc.date.available2017-06-06T08:12:30Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.other476 ΚΑΔ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/583
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΜέσω της συγκεκριμένης εργασίας γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί η αναγκαιότητα της πολυπολιτισμικής σύγκλισης με παράλληλη αναφορά και ανάπτυξη όλων εκείνων των στοιχείων που διευκολύνουν την επίτευξη αυτού του στόχου. Αναφέρεται ο ρόλος της γλώσσας ως παράγοντας επικοινωνίας και εύρεσης όλων εκείνων των κοινών σημείων που συμβάλλουν στην αρμονική συνύπαρξη. Τονίζεται η ανάγκη μελέτης όλων εκείνων των παραγόντων που καθορίζουν την πολιτισμική ετερότητα ως τρόπος αλληλοκατανόησης και σεβασμού. Αναπτύσσεται η έννοια του πολιτισμού σε διαπολιτισμικό και πολυπολιτισμικό επίπεδο καθώς και τους τρόπους καλλιέργειας της διαπολιτισμικής συνείδησης και επικοινωνίας. Σε παιδαγωγικό επίπεδο αναφέρεται η χρήση της λογοτεχνίας και ιδιαίτερα του παραμυθιού ως μέσο πολυπολιτισμικής προσέγγισης ενώ στη συνέχεια διαρθρώνεται και το ερευνητικό μέρος της εργασίας.This paper attempts to highlight the necessity for multicultural convergence while also reporting and developing all the elements that facilitate the achievement of this goal. Language is presented as a communication mechanism, with attention given to its special aspects which contribute to a peaceful coexistence. Extended emphasis is given on the need to study which factors define cultural diversity in the context of mutual understanding and respect. Culture is examined at intercultural and multicultural level in conjunction with the ways of cultivating intercultural consciousness and communication. Considering educational purposes, the use of literature and especially storytelling, is analyzed as a mean of multicultural approach. Finally, the investigative part of the work is presented.en_US
dc.format.extent82 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΠολιτισμόςen_US
dc.subjectΠολυπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectΠολιτισμική ετερότηταen_US
dc.subjectΠολυπολιτισμική επικοινωνίαen_US
dc.subjectΔιαπολιτισμική συνείδησηen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικές πρακτικέςen_US
dc.subjectCultureen_US
dc.subjectMulticulturalismen_US
dc.subjectCultural diversityen_US
dc.subjectIntercultural consciousnessen_US
dc.subjectMulticultural communicationen_US
dc.subjectEducational practicesen_US
dc.titleΓνωρίζω άλλους πολιτισμούς μέσα από το παραμύθι: κατασκευή διαθεματικού εκπαιδευτικού υλικού για το Δημοτικό σχολείοen_US
dc.title.alternativeBe familiar with "other" countries in a story-based framework: construct od educational material for primary schoolen_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record