dc.contributor.advisor | Επιβλέπων Καθηγητής: Ιορδανίδης Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Περδίκη, Ευγενία-Κορίνα | |
dc.contributor.other | Β΄ βαθμολογητής: Τσακιρίδου Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T06:16:41Z | |
dc.date.available | 2017-06-09T06:16:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 493 ΠΕΡ | |
dc.identifier.uri | http://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/600 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Παρόλο που οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών φαίνεται να έχουν σημαντική επίδραση στην κινητοποίηση στην εργασία τους (Brackett, et al., 2008), μόλις πρόσφατα αυτές άρχισαν να συμπεριλαμβάνονται στις έρευνες των επιστημόνων που μελετούν την εργασία των εκπαιδευτικών. Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετήσει την επίδραση των ικανοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση των κινήτρων στην εργασία τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 167 εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης και χρησιμοποιήθηκαν οι κλίμακες: Wong Law Emotional Inteligence Scale (WLEIS, Wong & Law, 2002), Teachers’ Achievement Goals in Work Questionnaire (Papaioannou & Christodoulidis, 2007) και Ohio State Teacher Efficacy Scale (OSTES, Tschannen-Moran & Woolfolk Hoy, 2001). Τα αποτελέσματα από την έρευνα έδειξαν, ότι οι εκπαιδευτικοί με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη έχουν υψηλότερες αντιλήψεις αυτοαποτελεσματικότητας στην εργασία τους, είναι περισσότερο προσανατολισμένοι στο έργο τους και λιγότερο στις επιδόσεις. Τα αποτελέσματα είναι σημαντικά για το ρόλο που έχουν οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών στα κίνητρα στην εργασία τους. | en_US |
dc.format.extent | 78 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | en_US |
dc.publisher | Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | Σχολικό κλίμα | en_US |
dc.subject | Στοίχοι επίτευξης στην εργασία των εκπαιδευτικών | en_US |
dc.subject | Συναισθηματική νοημοσύνη | en_US |
dc.subject | Αντίληψη αυτοαποτελεσματικότητας στη διδασκαλία | en_US |
dc.subject | School climate | en_US |
dc.subject | Objectives of achieving teachers' work | en_US |
dc.subject | Perception of self-efficacy in teaching | en_US |
dc.subject | Emotional intelligence | en_US |
dc.title | Σχολικό κλίμα: ο ρόλος του στα κίνητρα των εκπαιδευτικών στην εργασία τους | en_US |
dc.type | Πτυχιακή διπλωματική εργασία | en_US |