Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Ιορδανίδης Γεώργιος
dc.contributor.authorΠερδίκη, Ευγενία-Κορίνα
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Τσακιρίδου Ελένη
dc.date.accessioned2017-06-09T06:16:41Z
dc.date.available2017-06-09T06:16:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other493 ΠΕΡ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/600
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠαρόλο που οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών φαίνεται να έχουν σημαντική επίδραση στην κινητοποίηση στην εργασία τους (Brackett, et al., 2008), μόλις πρόσφατα αυτές άρχισαν να συμπεριλαμβάνονται στις έρευνες των επιστημόνων που μελετούν την εργασία των εκπαιδευτικών. Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετήσει την επίδραση των ικανοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση των κινήτρων στην εργασία τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 167 εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης και χρησιμοποιήθηκαν οι κλίμακες: Wong Law Emotional Inteligence Scale (WLEIS, Wong & Law, 2002), Teachers’ Achievement Goals in Work Questionnaire (Papaioannou & Christodoulidis, 2007) και Ohio State Teacher Efficacy Scale (OSTES, Tschannen-Moran & Woolfolk Hoy, 2001). Τα αποτελέσματα από την έρευνα έδειξαν, ότι οι εκπαιδευτικοί με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη έχουν υψηλότερες αντιλήψεις αυτοαποτελεσματικότητας στην εργασία τους, είναι περισσότερο προσανατολισμένοι στο έργο τους και λιγότερο στις επιδόσεις. Τα αποτελέσματα είναι σημαντικά για το ρόλο που έχουν οι συναισθηματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών στα κίνητρα στην εργασία τους.en_US
dc.format.extent78 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΣχολικό κλίμαen_US
dc.subjectΣτοίχοι επίτευξης στην εργασία των εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηen_US
dc.subjectΑντίληψη αυτοαποτελεσματικότητας στη διδασκαλίαen_US
dc.subjectSchool climateen_US
dc.subjectObjectives of achieving teachers' worken_US
dc.subjectPerception of self-efficacy in teachingen_US
dc.subjectEmotional intelligenceen_US
dc.titleΣχολικό κλίμα: ο ρόλος του στα κίνητρα των εκπαιδευτικών στην εργασία τουςen_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record