Search
Now showing items 1-1 of 1
Η γνώση και η στάση των εκπαιδευτικών για τη μαθηματική μοντελοποίηση και η ικανότητά τους στην επίλυση προβλήματος Fermi: Διαφοροποίηση μετά από διδακτική παρέμβαση»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τις στάσεις και τις γνώσεις των
εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη μαθηματική
μοντελοποίηση καθώς και τις ικανότητές τους στην επίλυση προβλήματος ...