dc.contributor.advisor | Άννα Σπύρτου | |
dc.contributor.author | Παλάσκας, Μιλτιάδης | |
dc.date.accessioned | 2017-07-25T13:41:08Z | |
dc.date.available | 2017-07-25T13:41:08Z | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/758 | |
dc.description.abstract | Οι ιδέες του μεγέθους και της κλίμακας είναι σημαντικές για την επιστήμη. Στη βιβλιογραφία καταγράφεται ότι οι μαθητές Γυμνασίου αντιμετωπίζουν δυσκολία στην κατανόηση για το μέγεθος και την κλίμακα. Στην εργασία αυτή, μελετήσαμε τη δεξιότητα των μαθητών να ταξινομούν και να σειροθετούν αντικείμενα του μακρόκοσμου, του μικρόκοσμου και του νανόκοσμου με βάση το μεγεθός τους. Ερευνητικό εργαλείο αποτέλεσε το γραπτό ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές δυσκολεύονται στην σειροθέτηση και ταξινόμηση. Συμπερασματικά φαίνεται ότι πρέπει να επικεντρωθούμε για να δημιουργήσουμε ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο οι μαθητές θα μπορούν να κατανοήσουν το μέγεθος και την κλίμακα.
Size and scale are significant concepts for science. Ιn literature it is argued that Secondary school students find difficulties in understanding size and scale. Ιn this paper, we studied student’s ability to classify and order objects of macro, micro and nanoworld according to their size. Research tool was a writer questionnaire. Results show that student’s find difficulties in classification and ordering. In conclusion we can say that we should develop a context in which students will have the opportunity to understand size and scale. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | νανοεπιστήμη - νανοτεχνολογία (Ν-ΕΤ) | en_US |
dc.subject | μέγεθος | en_US |
dc.subject | κλίμακα | en_US |
dc.subject | nanoscience-nanotechnology (N-ST) | en_US |
dc.subject | size | en_US |
dc.subject | scale | en_US |
dc.title | Περιεχόμενο της νανοτεχνολογίας: Εξέλιξη των ιδεών μαθητών Γυμνασίου για το μέγεθος και την κλίμακα | en_US |
dc.type | thesis | en_US |