Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντρέας Π. Ανδρέου
dc.contributor.authorΓιάτσου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2017-07-25T14:54:41Z
dc.date.available2017-07-25T14:54:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/772
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία μελετά την Τοπική Ιστορία του τοπικού διαμερίσματος Λουτρακίου- Πόζαρ στα πλαίσια μιας διδακτικής πρότασης που οργανώθηκε και υλοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου στους μαθητές τις ΣΤ΄ τάξης. Στο πρώτο μέρος ενσωματώνεται το θεωρητικό πλαίσιο της Γενικής Ιστορίας και η ένδειξη σημαντικότητας όσον αφορά την διδασκαλία της. Στην συνέχεια εντάσσεται η Τοπική Ιστορία και ο ρόλος της στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στην ολοκλήρωση του Α΄ μέρους παρουσιάζεται η σχέση μεταξύ Γενικής και Τοπικής Ιστορίας αλλά και η θέση αυτών των δύο στο Ενιαίο Αναλυτικό Πρόγραμμα σπουδών. Το δεύτερο μέρος αφιερώνεται στην Τοπική κοινότητα του Λουτρακίου και στην σύντομη ιστορία του ενώ εμπεριέχει τη ζωή στο παλιό χωριό και την μετάβαση στο Κάτω Λουτράκι (σημερινό χωριό). Από αυτό δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα Ιαματικά Λουτρά Πόζαρ που αποτελούν το τουριστικό αξιοθέατο της περιοχής. Έπειτα εκτείνεται στου πολέμους που βίωσε η Τοπική κοινωνία κατά των 20ο αιώνα έως και τον Εμφύλιο Πόλεμο αλλά και τα ιστορικά μνημεία που διατηρεί. Κάτι ακόμη που αναφέρεται είναι τα ήθη και τα έθιμα που χαρακτηρίζουν αυτόν τον τόπο. Τέλος το τρίτο μέρος επικεντρώνεται στη διδακτική πρόταση και την διεξαγωγή του βιωματικού πρότζεκτ «Μαθαίνω την Ιστορία του τόπου μου». Στην αρχή θα ξεκινήσει με την συμπλήρωση ενός πρώτου ερωτηματολογίου που θα αποτελεί ένα μέρος της αξιολόγησης και στην συνέχεια θα ακολουθήσει η θεωρητική προσέγγιση του θέματος και η παρουσίαση συνεντεύξεων που συγκέντρωσαν οι μαθητές. Επιπλέον θα ακολουθήσουν οι βιωματικές δραστηριότητες που θα εξελιχθούν μέσα από τις επισκέψεις πεδίου και την άμεση παρατήρηση των ιστορικών μνημείων του Λουτρακίου- Πόζαρ. Τέλος η διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέσω της σύνοψης όλων όσων μελετήθηκαν και με την συμπλήρωση ενός δεύτερου ερωτηματολογίου που θα ανταποκρίνεται στην εκτίμηση της συγκεκριμένης παρέμβασης (αξιολόγηση). This particular study studies the Local History of the Loutraki-Pozar district in the context of a teaching proposal that was organized and implemented at the Loutraki Elementary School for students of FT class. The first part incorporates the theoretical framework of General History and the sign of significance in its teaching. Local History and its role in Primary Education are then included. In the completion of Part I, the relationship between General and Local History is presented, as well as the position of these two in the Unified Analytical Curriculum. The second part is devoted to the local community of Loutraki and its short history, while it involves life in the old village and the transition to Kato Loutraki (today's village). From this you could not miss Pozar Thermal Baths which are the tourist attraction of the region. It then extends to the wars experienced by the local society in the 20th century up to the Second World War and the historical monuments it maintains. Something else that is mentioned is the customs and customs that characterize this place. Finally, the third part focuses on the teaching proposal and the conducting of the "I Learn the History of My Place" project. In the beginning it will begin with the completion of a first questionnaire that will be part of the evaluation and will then follow the theoretical approach of the topic and the presentation of interviews that the students have collected. Then there will be the experiential activities that will evolve through the field visits and the direct observation of the historical monuments of Loutraki-Pozar. Finally, the process will be completed by summarizing all the studies that have been studied and completing a second questionnaire that will respond to the assessment of the specific intervention (evaluation).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectτοπική ιστορίαen_US
dc.subjectΚώστας Γαρέφηςen_US
dc.subjectΗρώοen_US
dc.subjectβιωματική δραστηριότηταen_US
dc.subjectμνημείαen_US
dc.subjectlocal historyen_US
dc.subjectKostas Garefisen_US
dc.subjectmemorial structureen_US
dc.subjectexperiential activityen_US
dc.subjectmonumentsen_US
dc.titleΤοπική Ιστορία Λουτρακίου - Πόζαρ: Πρόταση για μια διδακτική προσέγγισηen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record