Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΧαντόγλου, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2018-07-04T15:44:51Z
dc.date.available2018-07-04T15:44:51Z
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/962
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα γίνεται αναφορά στην αίσθηση του αριθμού των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδος. Εξετάστηκαν εκπαιδευτικοί στην γνώση περιεχομένου και στη παιδαγωγική γνώση περιεχομένου αναφορικά με τους ρητούς αριθμούς. Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν στη δυνατότητα που διαθέτουν να επιλύουν προβλήματα στηριγμένα στους υπολογισμούς εκτίμησης καθώς και το επίπεδο ευελιξίας τους σε προβλήματα με ρητούς αριθμούς. Η εργασία ξεκινάει με το θεωρητικό πλαίσιο, που βασίζεται στους νοερούς υπολογισμούς και σε πολλές έρευνες γύρω από αυτούς. Στη συνέχεια παρατίθεται το ερευνητικό σκέλος όπου παρουσιάζεται λεπτομερώς όλη η διαδικασία της έρευνας, τα αποτελέσματα της, καθώς και η συζήτηση τους. In this study it is referred the sense of the number, according to Greek secondary education teachers. They were examined in content knowledge and pedagogical knowledge of content in terms of rational numbers. More specifically, they were examined to their ability to solve problems based on mental calculations and their level of flexibility in problems with rational numbers. The study begins with the theoretical framework, based on mental calculations and many researches around them. Below is the research section which describes in detail the whole research process, results, and discussion.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνοεροί υπολογισμοίen_US
dc.subjectγνώση περιεχομένουen_US
dc.subjectπαιδαγωγική γνώση περιεχομένουen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectmental calculationsen_US
dc.subjectcontent knowledgeen_US
dc.subjectpedagogy content knowledgeen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.titleΗ αίσθηση του αριθμού στους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record