dc.description.abstract | Στην παρούσα έρευνα γίνεται αναφορά στην αίσθηση του αριθμού των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδος. Εξετάστηκαν εκπαιδευτικοί στην γνώση περιεχομένου και στη παιδαγωγική γνώση περιεχομένου αναφορικά με τους ρητούς αριθμούς. Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν στη δυνατότητα που διαθέτουν να επιλύουν προβλήματα στηριγμένα στους υπολογισμούς εκτίμησης καθώς και το επίπεδο ευελιξίας τους σε προβλήματα με ρητούς αριθμούς. Η εργασία ξεκινάει με το θεωρητικό πλαίσιο, που βασίζεται στους νοερούς υπολογισμούς και σε πολλές έρευνες γύρω από αυτούς. Στη συνέχεια παρατίθεται το ερευνητικό σκέλος όπου παρουσιάζεται λεπτομερώς όλη η διαδικασία της έρευνας, τα αποτελέσματα της, καθώς και η συζήτηση τους.
In this study it is referred the sense of the number, according to Greek secondary education teachers. They were examined in content knowledge and pedagogical knowledge of content in terms of rational numbers. More specifically, they were examined to their ability to solve problems based on mental calculations and their level of flexibility in problems with rational numbers. The study begins with the theoretical framework, based on mental calculations and many researches around them. Below is the research section which describes in detail the whole research process, results, and discussion. | en_US |